Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1,9 TDi 1Z] Mój czerwony Avancik.

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
dlubek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 11 mar 2013, 20:57
Lokalizacja: warszawa

Post autor: dlubek » 11 maja 2013, 23:16

ech sporo pracy racja francis . Pozdro

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 12 maja 2013, 19:15

Francis1982 pisze:
Czeka mnie olej bo ten ma już ponad 20k (a nawet roku jeszcze nie ma). Poza tym nie będę co pół roku olej wymieniał przecież.
Nieźle. Moj juz szykowałby sie do 3-ciej wymiany oleju powoli.

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 16 maja 2013, 01:01

troche pracy z przyczepka bedzie :)

osobiscie zachowal bym bialy kolor z lekka wstawka czerwieni i to wszystko, felgi odpychaja wygladem :D

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 17 maja 2013, 10:00

przyczepka miazga <ok> extra retro bajer ;-)

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 17 maja 2013, 13:45

Rok produkcji 1980 czyli dwa lata starsza ode mnie.

Koła mnie też denerwują i zobaczę czy nie ma na to jakichś normalnie wyglądających kołpaków.

Koła będzie problem zmienić bo to ten całkiem szeroki rozstaw śrub. No chyba że zamienię bębny ale dobre kołpaki wystarczą.

[ Dodano: 2013-05-17, 13:47 ]
Zapomniałem dodać, że całość pójdzie na czerwono tylko ramka i drobnica na czarno. Będzie pasowało do czarnych listew, relingów i lusterek. Po prostu kocham czerwony kolor.

Dlatego kosztem słabego (blacharka trochę do roboty) czerwonego wziąłem tą niunię. Był priorytet. AVANT + CZERWONY + 1Z NA PIERBURGU. Tak miało być i tak jest.

[ Dodano: 2013-05-21, 15:59 ]
P.S. Jakby ktoś miał sposób na "zdekodowanie" dodatkowego wyposażenia z naklejki w klapie bardzo proszę o info.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 10 sie 2013, 11:01

jak idzie realizacja wielkich planów?

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 10 sie 2013, 13:57

Mam trochę rzeczy do ogarnięcia jak podliczyłem to być może braknie. dlatego muszę zrobić pewne roszady finansowe i pozazębiać w czasie żeby na swapa mieć jakieś 5500. Trzeba zachować jakiś bufor by się nie utopić.

Poza tym powoli i wybrednie szukam AEL-a.

Mój warunek to pomiar kompresji i ciśnienie oleju na jałowym. W mojej obecności. Jak się płaci koło 3000 za zestaw można tego wymagać.

W sumie nie wiem, czy nie warto na chama założyć k24 i coś wyrezać w budzie. Bo chcę kupić jeszcze migomat na drut bezosłonowy żeby wzmocnić karoserię jak coś się wytnie <ok>

No i na mogomacie custom wydech i dolot.

Jakby nie było wystarczy imadło, szlifierka, wiertarka plus migomat i można zdziałać cuda. Ograniczeniem może być tylko wyobraźnia.

Póki co na pokładzie sterownik 074 ... 021 AQ z T4 16 bitów.

Nie wykluczam też póki co założyć serii turbo z AEL-a i cieszyć się "marnymi" 160-170 KM przy ponad 350 Nm. Ale to skrzynia musiałaby zostać moja bo na GGB musiałbym załatwić jednak te k24.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 10 sie 2013, 18:18

Francis1982, przy tym silniku nie ma co rezać w budzie, nawet jak zakładasz K24.
jedynie trzeba odgiąć dolną część okulara, i to wszystko jeśli chodzi o rezanie w budzie,
daj foto komory silnika pomiędzydzy samym silnikiem a lewą podłużnicą.

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 11 sie 2013, 18:11

Czyli na kolektor z AEL-a można śmiało zakładać kompletne K24 z S2 bez rezania gorącej muszli, potem custom wydech 60mm żeby połączyć się z pustym już katem?

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 06 wrz 2013, 19:40

na kolektor AEL zakładasz K24 ze zmienioną muszlą gorącą, i wtedy już pasuje, pozostaje dopływ podgiąć, a spływ trzeba rozpiąć i ponownie połączyć

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 07 wrz 2013, 11:15

Lub bez zmiany muszli wyekspediować akumulator do bagażnika. Bo ta opcja mi bardziej pasuje powiem szczerze. Może udałoby się go "wprasować" w schowek po lewej? Albo przynajmniej tak go dać by wystawał jak najmniej...

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 07 wrz 2013, 23:10

to jużlepiej pod kanapę dać.
a odnośnie turbo sprawny zestaw z zaworem WG i nie strzeloną membraną jest ciężko dostać, tak samo jak kolektor 2.2T 10V

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 08 wrz 2013, 18:30

Cierpliwości... najpierw silnik trzeba upakować a na k24 i tak mi kasy braknie.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 19 wrz 2013, 23:25

jak postępy w pracach?

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 21 wrz 2013, 22:53

A te hamulce na swap to nie dla mnie przypadkiem? <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl