[b4 aaz] Jakie dać śruby do alufelg?
[b4 aaz] Jakie dać śruby do alufelg?
Panowie mam pytanko jakie śruby kupić pod alufelgi? Teraz przy alusach śruba łapie tylko na 3 zwoje a chciałbym by się trzymała całej piasty. W ogóle jak mam zerwany gwint w piaście na 3 zwojach to będzie sie jeszcze trzymać koło czy już moge o tym zapomnieć? A i jeszcze pytanko jak zdjąć kapturek z tylnej piasty by go nie uszkodzić?
skoro łapie na 3 zwoje to wystarczy w rękę suwmiarkę i mierzysz śrubę ile wchodzi do piasty(3zwoje) i ile jeszcze powinno się skręcić i kupujesz nowe śruby, dłuższe. Co do zerwanego gwintu jak jest do dalej jeszcze dużo i zaopatrzysz się w odpowiednio długie śruby nie powinno być problemu, tylko pamiętać żeby dokręcić koło odpowiednim momentem a nie na siłę. Jak to nie pomoże można jeszcze "zrobić" szpilkę w piaście z odpowiednio grubej i długiej śruby bądź szpilki. Mam tak zrobione u siebie i od 2 lat 0 problemów, brak bicia kierownicą itp. Tylko dałem 2 szpilki naprzeciw siebie.
-
- Moderator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
- Imię: Michał
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
przegwintuj piasty M14x1.5 gwintownik, sruby jak są wyorane to też potraktuj narzynką. 3 zwoje to mało w mojej opinii kup dłuższe śruby, jeśli felgi są nieoryginalne zobacz czy otwory są pod łeb kulisty czy stożek. Zmierz suwmiarką długość samego gwintu i kup i centymetr dłuższe. Jeśli będzie luz na przegwintowanych otworach możesz dać na klej do gwintów ale tylko kropelkę. Koła można odkręcać pneumatem, ale dokręca się siłą 120Nm-140Nm czyli mniej więcej jedno dociągniecie porządnej grzechotki.