Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABK '94] Co to za przewody

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
PiotrekG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 09 gru 2007, 22:22
Lokalizacja: Łodź

[80 B4 2.0 ABK '94] Co to za przewody

Post autor: PiotrekG » 08 wrz 2013, 18:32

Cześć,
Wymieniając przewody WN trafiłem na przewód (widoczny na zdjęciach 1 - 2) i rurkę (zdjęcie 3). Wszystkie są ślepo zakończone - zastanawiam się, czy powinny jednak do czegoś prowadzić :-) .
Jeśli chodzi o lokalizację, to pierwszy przewód jest w okolicy kopułki, a rurka w okolicy zbiorniczka płynu wspomagania.

1.Obrazek
2.Obrazek
3.Obrazek

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 08 wrz 2013, 19:48

3 rurka podciśnieniowa, jak masz Quattro to może iść do sterowania blokadą tylnego dyfra..., ewentualnie do sterownia obiegiem zamkniętym jeśli posiadasz klimatyzację, występowała też zaślepka zamiast wężyka.
Co do przewodu z wsówką przychodzi mi tylko na myśl czujnik ciśnienia oleju.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 08 wrz 2013, 20:03

Dziki pisze: czujnik ciśnienia oleju.
Potwierdzam, szukaj koło podstawki filtra oleju.

Rurka podciśnienia z pierwszego zdjęcia idzie pewnie do podciśnien blokady dyfra, sprawdź czy działa blokada dyfra, jesli tak, zobacz czy w głowicy nie ma wolnych małych wyjść - króćców.

Awatar użytkownika
PiotrekG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 09 gru 2007, 22:22
Lokalizacja: Łodź

Post autor: PiotrekG » 08 wrz 2013, 20:04

Dzięki za pomoc. Mam quattro i klimę. Miałem ostatnio problemy z włączeniem blokady dyfra, więc może ma to jakiś związek.
Powinienem to gdzieś podłączyć? Bo ciężko mi wypatrzyć takie miejsce - sprawdziłem różne miejsca w zasięgu tego wężyka i nic nie widzę.

Co do czujnika oleju, to jest możliwe, bo jak widzę, to przewód od czujnika oleju idzie do wiązki elektrycznej od gazu, więc to pewnie jakaś przeróbka gazownika.

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 09 wrz 2013, 18:53

do blokady dyfra idzie twarda plastikowa rurka, koloru jasno różowego.
do klimy też twardy weżyk ale czarny

Awatar użytkownika
PiotrekG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 09 gru 2007, 22:22
Lokalizacja: Łodź

Post autor: PiotrekG » 12 wrz 2013, 21:01

Byłem u mechanika, ale nie potrafił mi tego zrobić. Podłączył rurkę w miejscu widocznym na zdjęciu, ale było tam jeszcze miejsce na drugą rurkę.
Obrazek
Obrazek

Zastanawiam się, czy to może mieć jakiś związek z tym, że jak zgaszę silnik na kilkanaście minut i zapalam go znowu, to przerywa i traci moc (szczególnie na gazie, ale na benzynie też). Próbowałem już wielu rzeczy opisanych na forum, ale nic nie pomogło. Ostatnio jak tak zgasiłem, to przez kilka godzin nie odpalał.

Może ma ktoś jakiś pomysł? Bo już tylko Wy mi zostaliście :-/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl