Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 ABT] Zwykła, niezawodna oraz bezawaryjna!

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
w.rodak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 17 lip 2012, 12:56
Lokalizacja: Lubartów

[80 B4 ABT] Zwykła, niezawodna oraz bezawaryjna!

Post autor: w.rodak » 10 wrz 2013, 18:01

Witam,

Chciałbym przedstawić egzemplarz 80-stki, który wiernie służy nam w rodzinie już od 2004 roku. Samochód jest w ciągłej eksploatacji i przez ten cały okres nigdy nas nie zawiódł. Kilka dni po zakupie, Audi została wyposażona w instalację gazową z której korzystamy do dnia dzisiejszego. Nadal jesteśmy zadowoleni z komfortu jazdy oraz niezawodności tego auta. Wiele osób zwraca uwagę na dobrze zachowaną powłokę lakierniczą. Reasumując, jest to kolejny egzemplarz potwierdzający dobre zdanie i opinie kierowców na temat tego modelu.

Moim głównym celem jest dbanie i pielęgnowanie, aby samochód wyglądał w dalszym ciągu dobrze. Kilka dni temu nałożyłem na lakier pastę K2 "Turbo". W przyszłości, mam zamiar kupić środek do nadania intensywnego czarnego koloru plastikom oraz założenie halogenów.

[center]Obrazek[/center]

Główne .nfo:

:arrow: Rok produkcji - 1992
:arrow: Silnik 2.0 ABT
:arrow: Lakier zielony metaliczny
:arrow: Nowe fotele ze wzorem w kratownicę
:arrow: Kołpaki z Audi A3/A4
:arrow: Nagłośnienie: Jednostka sterująca - radioodtwarzacz Sony Xplod, głośniki w desce rozdzielczej - Blaupunkt Blue Magic, bagażnik - skrzynka basowa JBL z kondensatorem oraz wzmacniaczem Crunch


[center]Obrazek

Obrazek

Obrazek [/center]

Pozostałe zdjęcia w galerii pod tym adresem (Kliknij!)

Drugi pojazd do obejrzenia

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 10 wrz 2013, 19:15

Ładnie zachowany egzemplarz. Co do pasty to lepiej dołożyć troszke i wziąść coś z wyższej półki :mrgreen:

Awatar użytkownika
jooreck
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 17 lip 2012, 20:41
Lokalizacja: Niemce LUB

Post autor: jooreck » 11 wrz 2013, 10:06

Powitać kolegę z okolicy!
Autko widać w dobrej kondycji wizualnej. A jak z mechaniką? Olej bierze, coś do roboty jest?

Jaki to kolorek?

Pozdrawiam! ;-)

Awatar użytkownika
w.rodak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 17 lip 2012, 12:56
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: w.rodak » 11 wrz 2013, 10:24

Lakier to prawdopodobnie "ragusa metalik" czyli ciemno-zielony. Od strony mechanicznej, można powiedzieć, że jest w stanie dobrym na chwilę obecną. W przyszłości będziemy wymieniać podzespoły w przednim zawieszeniu oraz do wymiany czeka parownik. Kilka miesięcy temu został wymieniony układ wydechowy, poprzedni był już skorodowany. Natomiast delikatne wycieki oleju widać, na uszczelce głowicy. Jest to wynik długotrwałego użytkowania instalacji gazowej.

BTW. Witam, kolegę! Ładna Audi i dobrze przeprowadzone modyfikacje <ok>.
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2013, 10:46 przez w.rodak, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bialas1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 01 kwie 2011, 17:03
Lokalizacja: Lublin

Post autor: bialas1 » 11 wrz 2013, 10:46

Można pobawić się w regulację tylnej klapy bo troszkę za bardzo leży ;-)

Awatar użytkownika
jooreck
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 17 lip 2012, 20:41
Lokalizacja: Niemce LUB

Post autor: jooreck » 12 wrz 2013, 12:16

w.rodak, w takim razie pewnie to kolor ten sam co u mnie. Ja mam taki problem z olejem, że wywala go odmą i to w dużych ilościach :-/ W swoim temacie zamieszczałem fotki. Już pomysłów nie mam. Cały silnik najchętniej bym puścił na żyletki, bo i kopcić zaczyna powoli...
Moglibyśmy się ustawić na jakiegoś spota któregoś dnia w okolicach Lubartowa :-)

Awatar użytkownika
w.rodak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 17 lip 2012, 12:56
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: w.rodak » 13 wrz 2013, 18:30

jooreck, u nas poprawiły się znacznie osiągi bo usunięciu katalizatora. Silnik żwawiej przyspiesza i lepiej reaguje na przyciśniecie pedału gazu. Możemy się umówić na "spota", ale ostrzegam uważaj na swój zderzak. Ładnie wyglądałby na mojej 80-tce :-) .

Awatar użytkownika
AudiLaziska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 281
Rejestracja: 12 mar 2012, 05:06
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: AudiLaziska » 13 wrz 2013, 22:32

Fajna seria :) dobrze utrzymana :) jesli moge coś doradzić , to zrób coś z tymi wyblakłymi listwami w zderzaku z tyłu, bo razi w oczka :(

Awatar użytkownika
jooreck
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 17 lip 2012, 20:41
Lokalizacja: Niemce LUB

Post autor: jooreck » 13 wrz 2013, 23:35

w.rodak, a widzisz, ja się właśnie zastanawiałem nad wywalenie kata. Tylko co wstawić? Rurkę w puchę po katalizatorze, czy jak?

Awatar użytkownika
bialas1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 01 kwie 2011, 17:03
Lokalizacja: Lublin

Post autor: bialas1 » 14 wrz 2013, 00:31

Można rurkę, można także nabyć przedni wydech Bosala który wstawia się zamiast kata. Ładnie, czysto, schludnie. Oczywiście katalizator później sprzedajemy :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl