Jasne. Gdybym wtedy był w takim wieku pewnie osiwiałbym z tego powodu. Ale papier do instrukcji obsługi nie był taki drogi. Dziś jak jest instrukcja np. jednego modelu żelazka, które ma kilka typów (z/bez dodatkowej pary, z/bez auto wyłącznika itd.), instrukcja zawiera rysunki i przyciski wszystkich typów z zaznaczeniem, czego nie ma w typach tańszych. O to mi chodzi. W sumie to robili Niemcy, a znani są z solidności i opis zegarów z Big Benem powinien być, chociażby aby wytłumaczyć jak nastawiać Big Bena (niestety są jeszcze ludzie, dla których budowa cepa jest zbyt skomplikowana ), i wyraźnie podkreślić, że NIE MA kontrolki świateł mijania... na przykład!dlatego ze w latach 80tych elektronika byla drozsza niz dzis, i kazdy bajer slono kosztowal - no ale ty starszy widze jestes, wiec pewnie to wiesz
A przy okazji, ktoś już tego próbował? Kontrolka świateł mijania.
Czy kontrolka gaśnie przy włączonych długich?
[ Dodano: 2013-05-20, 23:51 ]
Proszę jaśniej. Nigdy nie miałem Audi, to moje pierwsze auto tej marki i bujam się nim dopiero kilka tygodni.andi77 pisze:Załatw oprawkę żarówki airbag (z wersji z jedną).Cocobongo pisze:Chodzi o kontrolkę świateł mijania.
A jak już będę miał taką oprawkę, to...? No właśnie, co? Gdzie ją włożyć? Do czego podłączyć, tzn osobnymi kabelkami czy sama oprawka to załatwia w komplecie z obwodami płytki? Co z żarówką? Sama oprawka nie zaświeci! Sorry andi77, ale mimo wdzięczności za radę, nie kumam jej absolutnie. Może gdybym miał Audi z 10 lat i znał rozmaite wersje i wyposażenie, problemu by nie było, ale tak to czuję, że wpadłem w wykopany przez siebie dołek - to w nawiązaniu do budowy cepa z wcześniejszego postu.
Mimo wszystko liczę na wyrozumiałość kolegów i bardziej łopatologiczne wytłumaczenie, co autor miał na myśli pisząc cytowane wyżej słowa o oprawce żarówki airbag z wersji z jedną. Czy chodzi o wersję z jednym airbagiem, tu: z jedną poduszką?[/i]