Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 NG] brak mocy po wymianie reduktora

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

[2.3 NG] brak mocy po wymianie reduktora

Post autor: papaj » 17 wrz 2013, 18:43

Witam w pt wymieniłem reduktor w swoim audi i pojechałem na regulacje na analizatorze spalin, i tu dziwna sprawa bo krecac srubka regulacyjna w blosie analizator nie pokazywał roznicy w skladzie mieszanki.
Do tego dodam ze od wymiany samochów powyzej 3 tys lobrotów słabo przyspiesza, czuć wyrażną dziure w mocy dopiero po chwili ciągnie ale nadal nie równo, co może być przyczyną?
Reduktor założyłem taki sam jak był BRC do 100KW i nie wiem co sie dzieje, ktoś ma moze jakies doświadczenie w tym temacie?

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 17 wrz 2013, 18:50

Reduktor nowy czy używany? Jeśli nowy może być tak, że podaje więcej gazu niż poprzednik. Zwężka na blosie nie pozwala wejść większej ilości powietrza powodując zbyt bogatą mieszankę. Zastanawia mnie tylko fakt braku wskazania różnic na analizatorze. Czy oby był sprawny?

spnsr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 214
Rejestracja: 10 wrz 2009, 13:38
Lokalizacja: Tychy

Post autor: spnsr » 17 wrz 2013, 20:00

kolego a wybłyskaj może kody czy nie masz błędów. Może być walnięty np czujnik spalania stukowego a check go nie pokazuje itp

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 17 wrz 2013, 20:55

reduktor oczywiście nowy, a blos czy skrecony na maks czy rozkrecony to nie ma różnicy w jeżdzie, na analizatorze byłem na stacji kontroli pojazdów tam gdzie zawsze, raczej rzetelna stacja, wiec analizator powinien byc sprawny, wartosc lambda skakała miedzy 0.79 a 0.85 i nic wiecej, a czy ta mieszanka może spowodować szybkie uszkodzenie głowicy?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 18 wrz 2013, 00:30

Próbowałeś podkręcić "czułość membrany"?

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 18 wrz 2013, 07:17

nie wiem za bardzo w którą strone i mniej wiecej ustawiłem jak w starym,dodam ze na zimnym ciagnie rowno w całym zakresie obrotów a na ciepło tak od 3,5 ma problem i szarpie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl