[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Chyba tylko wysoka cena jest przeszkodą. Bo materiał powinien być jak najlepszy, a do tego celu trzeba byłoby kupić wałek średnicy pewnie aż 130mm.karolas123 pisze:Jakie sa przeciwskazania przed toczeniem całkiem nowych piast z wałka?
Rozmawiałem z człowiekiem na Vag Evencie, który robił piasty na zamówienie i jeśli dobrze pamiętam to robocizna kosztowała 1000zł, do tego materiał za kilkaset zł.
W takiej kasie można kupić używane piasty z S2 w wypadku audi 80.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
karolas123 pisze:Jakie sa przeciwskazania przed toczeniem całkiem nowych piast z wałka?
ATLAS pisze:Chyba tylko wysoka cena jest przeszkodą
A mi się wydaje, że to nie o pieniądze chodzi. Z tego co wiem, parę osób robiło piasty na zamówienie i wychodzi coś około 550-600zł za sztukę z materiałem już. Oczywiście wiadomo, że to kwestia użytego materiału i wykonawcy.Kolczat pisze:w dodatku sprzet to wykonania wieloklinu nie jest zbyt popularny i z tego co sie dowiadywalem to ten wieloklin jest robiony nie z sama piasta a osobno i pozniej na goraco wbijany w piaste
Myślę, że przede wszystkim główną rolę odgrywa to, że raczej nikt, żadna firma nie zrobi tak piasty jak te robione pod fabrykę, ( a jeśli już, to za kosmiczne pieniądze ) i chyba każdy woli mieć 20-letnią, ale oryginalną.
Druga sprawa, to co kolczat poruszył, to ciężka sprawa ze sprzętem do konkretnej obróbki i wykonania wieloklinu.
Natomiast ja osobiście, nie chciał bym do siebie piasty robionej przez polskich rzemieślników, tym bardziej że tym autem nie będę się toczył, tylko trochę szybciej poruszał.
sagem, jak rozmawialiśmy ja mam robione rozpórki i podstawy pod fotele przez rzemieślników ale wiem że to są konkretni fachowcy co nie odwalą lipy i zrobili mi te elementy o wiele lepiej niż fabryka uwierz i materiał z którego je zrobiłem to też inna bajka półka
ps . jedynym problemem przy piastach to właśnie jest wieloklin bo gadałem z ogarniętym operatorem centrum obróbczego cnc
ps . jedynym problemem przy piastach to właśnie jest wieloklin bo gadałem z ogarniętym operatorem centrum obróbczego cnc
Też się zastanawiam po co tyle zachodu z dorabianiem piastFranoF1 pisze:...tylko po co kombinować jak można kupić gotowe? może mi ktoś wytłumaczyć?
Sagem wspominasz, że cena wychodzi coś około 550-600zł za sztukę z materiałem, Etka podaje następujące ceny:
4x108 i 5x112 700zł sztuka przed rabatem
5x130 (rs2) 1000zł sztuka przed rabatem
rabat to od 8 do 18% zależy kto ma jakie dojścia
nie muszę chyba wspominać, że to nowe piasty z ASO z gwarancją itd... warto nieraz zajrzeć do Etki ona naprawdę nie gryzie
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Krzychu, nie zawsze można kupić gotowe, powinieneś wiedzieć jak to jest.. niestetyFranoF1 pisze:...tylko po co kombinować jak można kupić gotowe? może mi ktoś wytłumaczyć?
Udało się zrobić tak, że jest identycznie jak w oryginalne, i na oryginalnych częściach, to najważniejsze.
Jest jeszcze producent piast do S2 w UK, cena to 1600zł za komplet na oś.
Faktycznie teraz patrzę na te ceny, to piasta z S2 ( 895407615A ) jest do wyrwania za 756zł, - 13% mojego rabatu, więc cena robi się w miarę akceptowalna.
Mam ETKE 7.01 ale bez aktualnych cen. Możesz napisać jak zrobić aktualizację czy moze korzystasz z wersji dla ASO. Co do piast to na ebayu ceny troche kosmiczne jak za szt.maciekkrk pisze:... warto nieraz zajrzeć do Etki ona naprawdę nie gryzie
die Radnabe audi s2
http://www.ebay.de/itm/Audi-Coupe-S2-Ra ... 0283212654
http://www.ebay.de/itm/Radnaben-Achssch ... 1e801490b1
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2013, 21:27 przez KORU, łącznie zmieniany 3 razy.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Ja mam tak samo, jeśli nie masz wykupionej licencji ( o ile się nie mylę ) to nie będziesz mógł zaktualizować bazy danych do obecnych cen.KORU pisze:Mam ETKE 7.01 ale bez aktualnych cen. Możesz napisać jak zrobić aktualizację czy moze korzystasz z wersji dla ASO.
Natomiast możesz spisać numer i sprawdzić go tutaj - http://sklep.gajos.com.pl/sklep/ .
Ceny jak najbardziej aktualne.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Obecna cena piasty tylnej do ośki 4x108 ( bez rabatu ) to 914 zł. Więc nie kłamieszwujo1 pisze:mi za piastę do ośki na tył 4x108 powiedzieli 900 zł :lol:
Niestety, to właśnie ASO.
Ja obecnie jestem na etapie kupowania łożysk ( 4x 82mm ), i tak sobie sprawdziłem cenę w ASO, bo myślałem, że może są tanie, i wychodzi nie całe 400zł/szt. Więc widzisz
Spko dzieki tego było mi trzeba. W tym przypadku to trzeba szukac używek. Moze coś taniej w UK bedzie.sagem pisze:Ja mam tak samo, jeśli nie masz wykupionej licencji ( o ile się nie mylę ) to nie będziesz mógł zaktualizować bazy danych do obecnych cen.KORU pisze:Mam ETKE 7.01 ale bez aktualnych cen. Możesz napisać jak zrobić aktualizację czy moze korzystasz z wersji dla ASO.
Natomiast możesz spisać numer i sprawdzić go tutaj - http://sklep.gajos.com.pl/sklep/ .
Ceny jak najbardziej aktualne.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok