To zalezy ktura srzynia 6 od 2.5tdi.. bo byly dwie wersje, 4.11 w C4 I C5/B5 z 150km I oczywiscie 3.89 w C5/B5 z 180km.audki pisze:Czyli nie ma problemu z zostawieniem tylnego mostu od V6 do skrzyni 6 od 2,5 TDI??turboquattro pisze:Dziekuje bardzo!audki pisze:Super robota a jak z tylnym mostem przekładałeś czy został ori??
Jest orginalny 3.89.
A powiedz mi czy z wałem coś musiałeś robić czy pasował p&p ?? i interesuje mnie jeszcze mocowanie skrzyni oraz jakie pół osie zastosowałeś??? Pytam tak bo mam całe kompletne audi A6 2,5 TDI Quattro i chce je przeszczepić do audi 80 B4 Quattro V6 Avant:) a właśnie jeszcze snaki zostały ori od 90 czy coś zmieniłeś??
Mocowanie skrzyni I zmiana biegow uzywalem z RS2/S2ABY.
Jeszcze jedno... B4 z V6 mialy dwa przelozenia.. te z 2.6 mialy 4.11 a te z 2.8 mialy 3.89.
Mam nadzieje ze to pomoze.
[ Dodano: 2013-07-10, 08:39 ]
Dziekuje za info, ale to znaczy ze potrzebuje kolektoz z zewnetrznym waste gate.arwam pisze:z tego co wiem na tych turbinach to max 180-190KM i jakieś 400Nmturboquattro pisze:Nastepny plan bedzie K24 z Mercedesa 300td (W124) I kolektor rurowy.
I to by bylo na tyle..
myślę że lepiej wziąć K24-7000 i masz wiekszy potencjał a jeśli nie planujesz aż takich osiągów masz większy zapas wytrzymałości, i dzięki temu większą niezawodność.
mniej kombinacji a w Twoim wypadku nie masz ich niemal wcale.
dla przykładu Tu masz wykresy na K24 z Mercedesa 300TD
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b03 ... 9539f.html
a tutaj na K24-7000:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 2c4df.html
dodatkową dla mnie zaletą jest użycie ori części, i mała ilośc kombinacji jesli nie mamy akumulatora nad skrzynią biegów.Obrazek
Mam nawet tu K24-7000 z AAN... wiec nie ma problemu.
A jakie wtryski byly uzywane?
Pozdrawiam.
Marcin