[B4 2.0 ABK 115KM] Pobiera benzyne na LPG
[B4 2.0 ABK 115KM] Pobiera benzyne na LPG
Kolejne problemy z autem :roll: ostatnie bo po naprawie idzie pod młotek
Wszystko się zaczęło u gazownika po wymianie filtra gazu (robił to przy mnie, więc nic mi tam nie namieszał), wcześniej auto jeździło bezawaryjnie. Gazownik kazał wymienić przepływkę i uszczelnić gumę przepływomierza. Zrobiłem to. Wcześniej nie miałem wolnych obrotów na pb a po zrobieniu tych rzeczy - auto jeździ cudownie. Na benzynie wolne obroty, ładnie wskakuje.
Jednak coś umarło. Zauważyłem, że na gazie bierze mi benzyny. Automatycznie jak skończy się benzyna to auto nawet na gazie nie jeździ! Muszę wtedy odkręcić o kilka obrotów taki zaworek na wężu co idzie do parownika od przepływki i wtedy jakoś się czołga na gazie. Gdy zaleje benzynę muszę natomiast wkręcić na maxa ten zaworek, bo gaśnie. Zatem tak : tankuje za 20zł, robię 40km 'na gazie' do momentu aż skończy się benzyna. Zatem w momencie przełączenia na gaz nie odłącza mi pb. Gdzie mogę szukać usterki? Jakiś przekaźnik, zawór za to odpowiada?
Pozdrawiam
Wszystko się zaczęło u gazownika po wymianie filtra gazu (robił to przy mnie, więc nic mi tam nie namieszał), wcześniej auto jeździło bezawaryjnie. Gazownik kazał wymienić przepływkę i uszczelnić gumę przepływomierza. Zrobiłem to. Wcześniej nie miałem wolnych obrotów na pb a po zrobieniu tych rzeczy - auto jeździ cudownie. Na benzynie wolne obroty, ładnie wskakuje.
Jednak coś umarło. Zauważyłem, że na gazie bierze mi benzyny. Automatycznie jak skończy się benzyna to auto nawet na gazie nie jeździ! Muszę wtedy odkręcić o kilka obrotów taki zaworek na wężu co idzie do parownika od przepływki i wtedy jakoś się czołga na gazie. Gdy zaleje benzynę muszę natomiast wkręcić na maxa ten zaworek, bo gaśnie. Zatem tak : tankuje za 20zł, robię 40km 'na gazie' do momentu aż skończy się benzyna. Zatem w momencie przełączenia na gaz nie odłącza mi pb. Gdzie mogę szukać usterki? Jakiś przekaźnik, zawór za to odpowiada?
Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Na gazie wyjmij bezpiecznik 13 to okaże się czy chodzi na mieszance benzyna-gaz.
Zobacz jak masz zrobione odcięcie wtryskiwaczy benzynowych, na przekaźniku czy masz emulator.
Przekaźnik możesz sam obejrzeć i zrobić podobny test jak z bezpiecznikiem. Tzn. gdy silnik pracuje na lpg to odłącz od niego kable idące do wiązki wtryskiwaczy. Zajrzyj do środka jeśli jest źle umocowany to może nabierać wodę.
Zobacz jak masz zrobione odcięcie wtryskiwaczy benzynowych, na przekaźniku czy masz emulator.
Przekaźnik możesz sam obejrzeć i zrobić podobny test jak z bezpiecznikiem. Tzn. gdy silnik pracuje na lpg to odłącz od niego kable idące do wiązki wtryskiwaczy. Zajrzyj do środka jeśli jest źle umocowany to może nabierać wodę.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jest benzyna i gaz w zbiorniku. Jak mam zawór od gazu odkręcony nie odpalę za cholerę na gazie. Dopiero gdy zakręcę ten zawór odpala 'na gazie'. Chodzi mi o to że tryb gazu jest włączony. Jadę sobie 'na gazie', pobiera PB, w końcu jak się skończy zaczyna szarpać i gasnąć. Odkręcam wtedy zawór na tym wężu i odpala i wtedy chodzi na gazie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Skończy się benzyna?turekyeti pisze:Jadę sobie 'na gazie', pobiera PB, w końcu jak się skończy zaczyna szarpać i gasnąć.
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2013, 09:03 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 1 raz.