Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 AAZ] brak kierunkowskazów po zmianie pająka na poliftowy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Przemo95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1323
Rejestracja: 22 sie 2008, 13:34
Lokalizacja: Płońsk

[b4 AAZ] brak kierunkowskazów po zmianie pająka na poliftowy

Post autor: Przemo95 » 21 wrz 2013, 19:52

Panowie mam problem ponieważ zmieniłem pająka na ostatni polift który bez przeróbek nie pasował, więc zacząłem rzeźbę i udało mi się odzyskać światła postojowe i krótkie oraz oświetlenie zegarów, ale schody zaczynają się przy przełączniku lewym dużym przełączniku, można powiedzieć że na nic nie reaguje, nie ma długich, nie ma kierunków. Czego to może być wina? Przełącznik jest sprawny. Mogłbym prosić o jakieś schematy z podmianki pająka z 93r na ostatni polift?

[ Dodano: 2013-09-21, 20:45 ]
Pobawiłem się trochę przy tym i odzyskałem długie i kierunkowskazy ale nie działa mruganie długimi. I pojawił się dziwny problem, na wyłączonym zapłonie jak włączę prawy kierunkowskaz świecą światło tylne i przednie podobna sytuacja ma miejsce jak włącze lewy wtedy świecą światła z lewej strony.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 21 wrz 2013, 20:54

Rózniła sie tylko obudowa pajaka reszta jest taka sama popsułes cos.

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 21 wrz 2013, 21:46

I pojawił się dziwny problem, na wyłączonym zapłonie jak włączę prawy kierunkowskaz świecą światło tylne i przednie podobna sytuacja ma miejsce jak włącze lewy wtedy świecą światła z lewej strony.
to nie jest problem, to ma tak działać...

Awatar użytkownika
Przemo95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1323
Rejestracja: 22 sie 2008, 13:34
Lokalizacja: Płońsk

Post autor: Przemo95 » 21 wrz 2013, 21:59

karolas123, właśnie ten pająk ma inaczej ustawione kable i musiałem przekładać je. Jeszcze jest problem że moja kolumna kierownicza jest tak jakby za mała na tego pająka :-/.
szaakaal, to w takim razie naprawiłem bo wcześniej tego nie miałem :-P

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 24 wrz 2013, 19:06

karolas123 pisze:Rózniła sie tylko obudowa pajaka reszta jest taka sama popsułes cos.
No nie tylko.Kolega ostatnio kupił właśnie taki przełącznik od kolegi z forum.Różnią się mocowaniem (stary 38mm, nowy 43mm) oraz lewa wtyczka ma wejścia innych rozmiarów niż piny w przełączniku.Jest trochę przeróbek zwłaszcza z mocowaniem by działały kierunkowskazy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl