Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT 90KM] Zalewa i kopci na czarno Audi 80 ABT+lpg

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 23 wrz 2013, 21:16

wilku142 pisze:auto chodzi na benzynie, odłączam sonde i... nic
Normalne przy LPG i tak jest odcięta od ECU bo jest przypisana dla gazu.

Z czujnikiem rzecz normalna.

wilku142
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 01 paź 2012, 17:53
Lokalizacja: ERA 33xx RADOMSKO

Post autor: wilku142 » 24 wrz 2013, 07:00

Jarewa pisze:Normalne przy LPG i tak jest odcięta od ECU bo jest przypisana dla gazu.
spoko ale...
auto chodzi na benzynie, odłączam sonde i... nic,

Na benzynie, nie na gazie.
z sondy wychodzą 3 przewody, dwa biale i jeden jakiegos innego koloru (nie pamietam ;P ) i jak mam podpiąc miernik aby sprawdzić poprawnosc jej dzialania?

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 24 wrz 2013, 12:14

Podpinasz miernik bezpośrednio (równolegle) do przewodu sygnałowego sondy, a minus na masę i sprawdzasz jakie generuje napięcie.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 wrz 2013, 16:32

wilku142 pisze:
Jarewa pisze:Normalne przy LPG i tak jest odcięta od ECU bo jest przypisana dla gazu.
spoko ale...
auto chodzi na benzynie, odłączam sonde i... nic,

Na benzynie, nie na gazie.
z sondy wychodzą 3 przewody, dwa biale i jeden jakiegos innego koloru (nie pamietam ;P ) i jak mam podpiąc miernik aby sprawdzić poprawnosc jej dzialania?
Czy tu umiesz czytać że zrozumieniem? kiedy do ciebie dojdzie że jak jest LPG 2gen. to sonda jest tylko na LPG! sonda dla ECU Pb jest odcięta NIE MA JEJ! jest tylko emulacja! albo do masy albo przez system.

wilku142
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 01 paź 2012, 17:53
Lokalizacja: ERA 33xx RADOMSKO

Post autor: wilku142 » 25 wrz 2013, 06:41

no włanie jakos niue bardzo cie rozumiem bo z tego co kojarze to sonda jest odcieta gdy silnik pracuje na gazie a w czasie gdy przelączamy go na Pb to chyba musi pracowac, prawda?

[ Dodano: 2013-09-25, 06:43 ]
Podpinasz miernik bezpośrednio (równolegle) do przewodu sygnałowego sondy, a minus na masę i sprawdzasz jakie generuje napięcie.
ok ale ktory to jest sygnałowy bo są trzy przewody?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 25 wrz 2013, 10:09

Sygnałowy to czarny. Zresztą przy kostkach w okolicach skrzyni biegów powinieneś mieć dwupinową kostkę z masą i zasilaniem grzałki a sygnał o osobny pojedynczy konektor. Chyba że ktoś wywalił te kostki i zrobił po swojemu.

wilku142
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 01 paź 2012, 17:53
Lokalizacja: ERA 33xx RADOMSKO

Post autor: wilku142 » 26 wrz 2013, 06:38

no włsnie... u mnie z sondy wychodzą dwa biale i jeden fioletowy z czego te dwa biale wchodzą we wtyczke ktora jest wpinana w kolektor

[ Dodano: 2013-10-04, 01:21 ]
Witam, do dzis nie wyjasniłem sprawy z zbyt duzą dawką paliwa przy odpalaniu i przy ogolnej jezdzie. (problemy finansowe) ostatnie czasy zauwazylem ze gdy silnik jest rozgrzany auto trzyma sie obrotów puszczam gaz (oczywiscie auto chodzi na PB) i auto pracuje w miare rowno jedynie przy ruszaniu i manipulacji gazem wytępują problemy ale amm nowy problem, podczas gdy odpalam auto na gazie (lpg) słysze stukanie jakiegos przekaźnika z lewej strony jak by pod deską r. i po oswielteniu zegarów i drogi ze swiatel reflektorów widze ze to stukanie powoduje ubytek w napięciu tzn. wszystko przygasa, a obroty wariuja tak dzieje sie na lpg a na pb nie sprawdzałem bo oczywiscie na zimnym zgasnie... i tak mysle czy to nie jakis przekaźnik odpowiada za te wszystkie problemy? tylko jaki bo rozebralem schowekpod kierowcą i tam nie wiele przekaznikow chyba 3 z czego jeden odpowiada za el. szyby

[ Dodano: 2013-10-24, 02:46 ]
niestety nie amm mozliwosci vag'a teraz juz sie tak porobilo ze gasnie na jolowym w dodatku na gazie a na benzynie sie wyrównuje to stukanie z podszybia to jakis przekaźnik ktory steruje przepustnicą chyba bo jak obroty wzrastają to czuje jak pedal gazu sam wchodzi w podloge w dodatku to stukanie np. 1 stukniecie z podszybia jakiejs el. czesci -przygasają swiatla auto wchodzi na obroty pedal gazu wchodzi w podloge 2 stukniecie swiatla zaczynają normalnie swiecic obroty sie wyrownują albo spadają do zera pedal gazu wraca na swoje miejsce... echsa jeszcze jakies pomysly oprocz VAG bo nie mam w najblizszym czasie mozliwosci...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl