Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK]Uszczelki kolektora wydechowego

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
emil0893
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 02 cze 2011, 21:40
Lokalizacja: Parczew/Lublin

[B4 ABK]Uszczelki kolektora wydechowego

Post autor: emil0893 » 25 wrz 2013, 22:46

Witam, szykuje się do wymiany uszczelek kolektora wydechowego, kupiłem dziś 4 uszczelki (głowica - kolektor), mam pytanie czy z drugiej strony kolektora znajduję się jakaś uszczelka?

Awatar użytkownika
Kamuś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 359
Rejestracja: 19 maja 2011, 14:00
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Kamuś » 25 wrz 2013, 22:59

Tak, tez jest uszczelka (jedna wspólna).
Tak wygląda: http://www.iparts.pl/czesc/uszczelka-ru ... 94614.html

Mała rada - kup sobie pastę Walker'a i posmaruj nią obie strony uszczelek.

emil0893
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 02 cze 2011, 21:40
Lokalizacja: Parczew/Lublin

Post autor: emil0893 » 25 wrz 2013, 23:03

Szukałem w necie, i znalazłem tylko uszczelki kolektor - głowica a pasta na pewno nie zaszkodzi :)

Awatar użytkownika
Kamuś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 359
Rejestracja: 19 maja 2011, 14:00
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Kamuś » 25 wrz 2013, 23:08

Powierzchnia dwururki i kolektora na pewno już nie jest gładka, dlatego warto ją zastosować, bo sama uszczelka może nie wystarczyć.

emil0893
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 02 cze 2011, 21:40
Lokalizacja: Parczew/Lublin

Post autor: emil0893 » 26 wrz 2013, 08:45

Jeszcze takie pytanie, czy jest jakaś trudność w wymianie uszczelek głowica-kolektor?

Awatar użytkownika
Kamuś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 359
Rejestracja: 19 maja 2011, 14:00
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Kamuś » 26 wrz 2013, 09:01

Poza odkręceniem kolektora nie ma żadnych :mrgreen: A z jego odkręceniem jest trochę zabawy.

Awatar użytkownika
paw1131
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 09 maja 2011, 12:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: paw1131 » 26 wrz 2013, 23:02

emil0893 pisze:Jeszcze takie pytanie, czy jest jakaś trudność w wymianie uszczelek głowica-kolektor?
Jeśli nie urwiesz żadnej szpilki w głowicy, to jest to bardzo prosta operacja.

ja32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 21 sie 2014, 11:16

Post autor: ja32 » 05 lis 2014, 11:34

koledzy jak mam zdemontowac kolektory ? mecze sie z tym bo chce glowice sciagnac a wydechu nie moge odkrecic ,zeeby wyciagnac razem bo jest dostep slaby.dlatego probuje okrecic kolektory ale nie moge dojsc do 1 sruby za chiny.

antoni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 30 gru 2007, 13:31

Post autor: antoni » 05 lis 2014, 15:36

Wyciągnij głowicę razem z kolektorami i na stole wszystko na spokojnie i na wygodnie poodkręcasz. Jeśli oczywiście będzie potrzeba odkręcania kolektorów.
Można kolektory odkręcić najpierw, ale szkoda czasu i gimnastyki . Do tego można zniszczyć nakrętki i kłopot niepotrzebny.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 06 lis 2014, 22:30

Nie no bez jaj niech jeszcze silnik wyciągnie po co ma się męczyć.

ja32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 21 sie 2014, 11:16

Post autor: ja32 » 07 lis 2014, 20:10

poradzilem sobie dzieki kluczom nasadowym i przedluzki przeglubowej bo bez niej nie dal bym rady.
znachor zobaczyl uszczelke pod glowica i powiedzial,ze nie ma na niej niepokojacych sladow i powiedzial,zeby skladac bez planowania z nowa uszczelka a jesli to nie pomoze (nie trzyma temperatury silnik) to znaczy ,ze jest mikropekniece na bloku lub glowicy.Termostat siedzi juz trzeci a pompa wody rowniez wymieniona.

[ Dodano: 2014-11-07, 20:13 ]
i postanowilem ,ze zloze z nowa uszczelka a jesli to nie pomoze to kupie nowy silnik bo mam 2.0 abt a zmienie na 2.0 E co o tym mysliscie koledzy ? szerokosci,bezawaryjnosci pozdrawiam

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 09 lis 2014, 09:24

ja32 pisze: 2.0 abt a zmienie na 2.0 E co o tym mysliscie koledzy ?
To czekają cie dodatkowe wydatki jak zakup kompletnej wiązki, ściąganie deski rozdzielczej zakup reszty brakującego osprzętu silnika.

Zrobić na osprzęcie od ABT tylko w głowicy ABK otwory po wtryskach będziesz musiał pozaślepiać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl