Panowie podpowiedzcie mi czy silnik 7a miał tylko jeden rodzaj zębatki aparatu zapłonowego? Kupiłem ostatnio mosiężną zębatkę ze względu ze moja już strasznie hałasuje już ją nawet słychać wewnątrz samochodu co jest strasznie irytujące, ale aparatu zapłonowego z mosiężną zębatką nie da się wcisnąć na swoje miejsce po prostu klinuje się na zębach czyżby ktoś wyfrezował ciut za grube zęby?
[B3 2.3 20v 7a] Mosiężna zebatka aparatu zapłonowego
Na oko juz widać, że zęby są za grube.
Powiedz mi tylko jakim cudem słyszysz igielitowa zębatkę? Ona specjalnie jest z jakiegoś tworzywa, żeby była cichsza.
Mosiężna będzie głośniejsza.
Zmieniaj na mosiężną, bo igielitowa może się wyszczerbić w każdym momencie.
Zęby trzeba poprawić a reszty dokona juz wałek rozrządu. Moja mosiężna po jakimś czasie miała zęby ostre jak żyletka.
Zdrówka
Powiedz mi tylko jakim cudem słyszysz igielitowa zębatkę? Ona specjalnie jest z jakiegoś tworzywa, żeby była cichsza.
Mosiężna będzie głośniejsza.
Zmieniaj na mosiężną, bo igielitowa może się wyszczerbić w każdym momencie.
Zęby trzeba poprawić a reszty dokona juz wałek rozrządu. Moja mosiężna po jakimś czasie miała zęby ostre jak żyletka.
Zdrówka
zserty, ja mam stalową zębatkę i szukam jakiejś wykonanej z czegoś miększego najlepsza właśnie by była z tworzywa sztucznego ale jeszcze takiej nie spotkałem w sprzedaży, ale jak już będę miał mosiężną i nie spełni moich oczekiwań to na jej podstawie wykonam plastikową. Na wzór wziął bym od razu swoja ale na moje oko ona już jest za bardzo powycierana(ma już dość znaczny luz między zębami).