Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 TDI 1Z ] Wartości fabryczne w adaptacjach

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
sylwek28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 08 kwie 2008, 13:18

[B4 TDI 1Z ] Wartości fabryczne w adaptacjach

Post autor: sylwek28 » 26 wrz 2013, 14:04

Chodzi mi o fabryczne wartości jednostek niemianowanych , dawki, obrotów i dawki rozruchowej w 1Z 94' na pierburgu, ;-)

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 26 wrz 2013, 14:29

Nie wiem czy znajdziesz takowe :] Są po prostu przedziały, w których powinny być dane parametry i jeśli są to jest ok.

Swoją drogą pozdrawiam kolegę z Lublina - ja też z czechowa :]

Awatar użytkownika
sylwek28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 08 kwie 2008, 13:18

Post autor: sylwek28 » 26 wrz 2013, 14:32

Jak miło, również pozdrawiam <ok>
obroty mam ustawione 129
dawkę rozruchową 178
dawki paliwowej nie pamiętam..

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 26 wrz 2013, 14:34

Ganimadeus pisze:Nie wiem czy znajdziesz takowe
Znajdzie ,znajdzie :mrgreen: dziewicze kompy maja odpowiednio <ok> 8 bit 128 ,16 bit 32768 ...ale np.jak ktoś miał ruszany nastawnik ,nie znaczy to że przy fabrycznej wartości adaptacji 128 ,będzie miał równiż fabryczną dawkę 4,4 mg 8-)

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 26 wrz 2013, 14:35

http://www.dieselschrauber.de/Solldaten ... er_VE.html tu masz coś takiego - aczkolwiek ja mając pełną diagnostykę czyli korzystając z opcji, że to Pierburg wolę działać na parametrach z jednostkami miary - łatwiej to się obrazuje.

a ten ów parametr co do dawki paliwa to też znałem, ale w przypadku innych to chyba już tak kolorowo nie ma ;) No i kwestia wspomnianego nastawnika również wchodzi w grę.

Awatar użytkownika
sylwek28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 08 kwie 2008, 13:18

Post autor: sylwek28 » 26 wrz 2013, 14:57

Dzięki wielkie za info :-D

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 26 wrz 2013, 15:45

Ganimadeus pisze:http://www.dieselschraube...ylinder_VE.html tu masz coś takiego - aczkolwiek ja mając pełną diagnostykę czyli korzystając z opcji, że to Pierburg wolę działać na parametrach z jednostkami miary
Zgadza się 8-) ...już widzę zdziwioną minę ,kogoś kto sobie zapodał dawke 9 mg i mówi ..."hmm...dziwne ,auto rozpędza się jak fiat 126 z przyczepką ,a przecież pisało że od 2,2 do 9 mg można ,no to sobie zapodałem te 9 mg " :-P .Nie wiem z kad się te cyferki wzięły w tych rozpiskach ,skoro nawet na zimnym silniku dawka fabryczna to ok 6 mg ....9mg to dopiero była by porażka :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl