Witam was szanowni koledzy...
Niestety mój 1.8 RU jest jedną nogą na tamtym świecie, już panewki słychać i słabe sprężanie ma.
Więc postanowiłem zmienić sam słupek na 2.0 l o oznaczeniu 3a. I teraz takie małe pytania :
- jak chce przełożyć sam słupek bez osprzętu to czy kolektor razem z gaźnikiem podpasuje pod głowicę ? a jeżeli nie to czy głowica podajże z ABT podpasuje ?
- jak jest z sankami czy muszę zmieniać na te z 3a czy mogą pozostać z mojego RU?
- skrzynia biegów podpasuje P&P?
i z jakimi problemami mogę się spotkać przy takim czymś ?
Pozdrawiam
[B3 RU] Swap na 2.0 3A
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Kolektor powinien pasować na śruby tylko trzeba zrobić metalową podkładkę zasłaniającą gniazda wtryskiwacz bo kolektor od gaźnikowca ich nie zasłoni. Nigdy tego nie sprawdzałem ale ktoś kiedyś na forum pisał że tak się da.
Skrzynia biegów będzie pasować. Tylko uważaj na tulejki abyś nie miał w tym samym miejscu włożonej w silniku i skrzyni.
Skrzynia biegów będzie pasować. Tylko uważaj na tulejki abyś nie miał w tym samym miejscu włożonej w silniku i skrzyni.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Sprawdź jeszcze kanały wodne kolektor vs głowica. Jak masz fabrycznie gaźnik to w kolektorze powinny być kanały wodne podgrzewające mieszankę - dodatkowo byłt też elektryczne. Ale probem polega na tym, że jeśli silnik nie ma wyjścia na kanały do kolektora to może deliktanie się różnić wejściami kanałów dolotowych.
Słupki są takie same w każdym R4 bez względu na pojemność 1,6-2,0. Moc i pojemność robiona jest poprzez skok tłoka, długość korby, gniazda komory spalania w głowicy, etc . (w zaleznosci od potrzeb). DLatego wszystko siądzie Ci p&p. Skrzynia tak jak aldi wspomniał.
Słupki są takie same w każdym R4 bez względu na pojemność 1,6-2,0. Moc i pojemność robiona jest poprzez skok tłoka, długość korby, gniazda komory spalania w głowicy, etc . (w zaleznosci od potrzeb). DLatego wszystko siądzie Ci p&p. Skrzynia tak jak aldi wspomniał.