Witam
Problem jest taki, pękł wąż z płynem chłodzącym idącym do parownika (sparciał ze starości), zaczęła mrugać kontrolka od płynu chłodzącego a po trzech minutach ciśnienia oleju, temperatura nie wzrosła powyżej 95 stopni, zjechałem odłączyłem parownik dolałem płynu i wróciłem do domu 3km, kontrolka ciśnienia oleju mrugała kiedy wyłączał się obrotomierz. Mogło się coś zalać płynem ? Gdzie szukać ?
Pilnie potrzebuje pomocy, jutro muszę do pracy dojechać.
[2.0 ABK 115KM LPG] kontrolka ciśnienia oleju mruga -zalanie
Kolego jak masz fb to wrzuć tutaj swój problem może ktoś zawsze szybciej Ci udzieli pomocy, ja niestety tylko w ten sposób mogę pomóc.
https://www.facebook.com/groups/153143138173808/
https://www.facebook.com/groups/153143138173808/
- sylwester28ET
- Forum Audi 80
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
- Lokalizacja: Busko Zdrój
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Pod filtrem oleju masz czujnik ciśnienia, który najnormalniej został zalany płynem chłodniczym. Siedzi tam robi zwarcie i dlatego mruga.
Jest na wtyczce taka gumka ochronna, zdejmij ją i oczyść i wysusz wszystko. Tak samo połączenie elektryczne. Zwróć uwagę czy nie jest mocno brudny z świeżego oleju.
Potem poskładaj.
O kontroli stanu oleju nie wspomnę.
Jest na wtyczce taka gumka ochronna, zdejmij ją i oczyść i wysusz wszystko. Tak samo połączenie elektryczne. Zwróć uwagę czy nie jest mocno brudny z świeżego oleju.
Potem poskładaj.
O kontroli stanu oleju nie wspomnę.
Na początku obrotomierz przerywał (działa nie działał) i wtedy zapalało się ciśnienie oleju, teraz obrotomierz jest martwy i ciśnienie oleju świeci się ciągle, gdzieś niema styku, sterownik silnika nie wie jakie są obroty silnika. Nie wiem skąd jest brany sygnał żeby sprawdzić połączenie.sylwester28ET pisze:abes7 pisze:kontrolka ciśnienia oleju mrugała kiedy wyłączał się obrotomierz
Rozwiń tą myśl lub inaczej ją napisz bo nie czaję myśli przewodniej tego cytatu.
[ Dodano: 2013-09-28, 17:49 ]
Dwie godziny później problem rozwiązany, zacząłem sprawdzać wszystkie złączki w komorze silnika, wszystkie kabelki i po osuszeniu i wyczyszczeniu złącza na aparacie zapłonowym obrotomierz ożył a kontrolka ciśnienia oleju działa prawidłowo
<ok>
<ok>
<ok>