Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 28 wrz 2013, 15:52

sagem pisze:a połączenie wahacza ze zwrotnicą z ASO.
sworzeń :mrgreen:

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 28 wrz 2013, 16:39

maciekkrk pisze:Jak chodzi o stabilizatory to poszukaj od eresa, szczególnie przedni. Bardzo polecam <ok>
Heh, no będę szukał, ale pewnie cena zaporowa, dzięki za info <ok>
maciekkrk pisze:co do pomocniczej chłodnicy wody, ta w ABY i ADU jest większa od NG,7a i 3b
No tak, tylko wiesz, że wszystkie poważne auta i tak jej nie mają, albo wywalona, albo w tym miejscu np. w b2 siedzi wielki intercooler który wszystko zasłania. Dobra chłodnica zrobiona na zamówienie i z mocnym wentylatorem i jest dobrze.
szuan pisze:sagem napisał/a:
a połączenie wahacza ze zwrotnicą z ASO.

sworzeń :mrgreen:
YY no teoretycznie tak, ale praktycznie to chyba nie jest sworzeń jako taki, jak na przodzie lub jak w coupe quattro z tyłu :roll:

Awatar użytkownika
maciekkrk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 30 sty 2011, 22:45
Lokalizacja: kraków

Post autor: maciekkrk » 28 wrz 2013, 17:06

Masz rację z tą chłodnicą w grubszych projektach montują przede wszystkim customową - chłodnicę główną o zdecydowanie grubszym rdzeniu zrobioną z innego materiału niż orginał. A wogóle to przy mega projektach prawie cała seria wylatuje... m.in. tłoki, korby, turbo, wtryski i tak mógłbym wymieniać w nieskończoność ;-)

Awatar użytkownika
Artur89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 183
Rejestracja: 21 paź 2009, 18:59
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Artur89 » 28 wrz 2013, 19:40

Hej, mozesz powiedziec skad brales oslony tarcz (jesli masz nowe)? i z czystej ciekawosci jaka cena, jesli chodzi o te stabilizatory z s2? moge miec cos takiego, ale za nic nie orientuje sie w jakiej cenie to chodzi :-D

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 28 wrz 2013, 19:46

Artek_audi pisze:Hej, mozesz powiedziec skad brales oslony tarcz (jesli masz nowe)? i z czystej ciekawosci jaka cena, jesli chodzi o te stabilizatory z s2? moge miec cos takiego, ale za nic nie orientuje sie w jakiej cenie to chodzi :-D
Osłony tarcz są odnowione. Wiadomo, że nie możesz mieć mocno pordzewiałych bo nadają się do kosza,moje były ładne. Zostały wyczyszczone, wypiaskowane, zagruntowane i pomalowane.

Stabilizatory, cieżko powiedzieć, to zależy od sprzedającego- S-kowy to pewnie coś od 100 do 200zł za szt, a RS-owy to może i 400-500zł, kto wie ;-) :->

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 28 wrz 2013, 20:58

Kiedy tu nie wejdę to coś nowego się dzieje ;-)

Kamil możesz zdradzić jakieś bardziej dalekosiężne plany? Cały czas się zastanawiam co Ty tam jeszcze wymyślisz ;-)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 28 wrz 2013, 21:55

Niki20 pisze:Kiedy tu nie wejdę to coś nowego się dzieje ;-)

Kamil możesz zdradzić jakieś bardziej dalekosiężne plany? Cały czas się zastanawiam co Ty tam jeszcze wymyślisz ;-)
Wbrew pozorom, teoretycznie to jest bardzo złożone, co i kiedy się zrobi, a w prawdzie u mnie jest tak, że nic nie planuje dalej niż na miesiąc przed i nigdy nie wiem, co zrobię jutro.
To zależy od tego jaką nogą wstanę rano z łóżka i wiele czynników innych składa się na to, co w danym momencie powstanie w moim mózgu. Często niestety jest tak, że zejdę do garażu, otworzę maskę, spojrzę na coś, nie spodoba mi się ( mimo, że jest jak najbardziej ok) i idę na górę, zaczynam czytać, przeglądać fora i allegro i zaczynam to zmieniać/przerabiać. Tak jest z wieloma rzeczami, w sumie ze wszystkim. Swap quattro czy 2.2T narodził się z dnia na dzień i jakoś specjalnie tego nie planowałem. Boję się że to się będzie ciągnęło bez końca, ale w sumie na razie to mnie strasznie nakręca i podoba mi się, nie nudzę się i mam cel. Kiedyś na pewno nastąpi taki moment, że przestanie się już wkładać tyle kasy i jedynie odpalać i cieszyć właściciela, ale póki co jest jeszcze sporo rzeczy które na pewno ulepszę i poprawię, a co to będzie, czas pokaże.

Najważniejsze, to zdrowie, jeśli to będę miał to reszta jest już z górki. Dzielę pasję z najważniejsza mi osobą i to jest też bardzo duża pomoc.

A co do dalekich planów i przyszłości, to nie wiem co Ci powiedzieć, wiem że będę "to" robił ile tylko będę mógł. Takie RS2 lub URquattro w garażu to dobra myśl ;-)

Pozdro Dominik <piwo>

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 28 wrz 2013, 22:30

Ja to cię podziwiam za ilość wolnego czasu żeby to wszystko robić. Druga sprawa to odpowiednie zaplecze które posiadasz. Całość projektu masakruje mnie dbałością o szczegóły tu nic nie jest pozostawione przypadkowi:)

marianb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 245
Rejestracja: 22 cze 2007, 20:49
Lokalizacja: Warmia

Post autor: marianb » 29 wrz 2013, 01:00

sagem pisze:Wielkie podziękowania należą się dla marian'a za załatwienie piaskowania i malowania podzespołów zawieszenia, oraz dla jego taty pomierzenie i frezowanie piast pod wymiar S2,
Toczenie, nie frezowanie :lol:
Kamil, jeżeli Ci się nie spieszy z montażem zawiasu, to zalecam jeszcze pomalować natryskowo farbą nitro lub proszkowo. Będzie nie do zdarcia.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 29 wrz 2013, 17:00

Rozumiem ;-) a powiedz mi jeszcze jedna rzecz... Często Cię nachodzą myśli, że za to wszystko co się włożyło można by już prawie mieć RS2? :-P

Domniemam że Avant ma u Ciebie dożywocie?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 29 wrz 2013, 18:30

GSF pisze:Ja to cię podziwiam za ilość wolnego czasu żeby to wszystko robić. Druga sprawa to odpowiednie zaplecze które posiadasz. Całość projektu masakruje mnie dbałością o szczegóły tu nic nie jest pozostawione przypadkowi:)
Dziękuje <piwo>
marianb pisze:Toczenie, nie frezowanie :lol:
Kamil, jeżeli Ci się nie spieszy z montażem zawiasu, to zalecam jeszcze pomalować natryskowo farbą nitro lub proszkowo. Będzie nie do zdarcia.
Tak, tak, frezowanie:)
Czas na montaż mam marianie, lecz ta warstwa wydaje się być nie do zdarcia, więc chyba dam już spokój :-P
Niki20 pisze:Rozumiem ;-) a powiedz mi jeszcze jedna rzecz... Często Cię nachodzą myśli, że za to wszystko co się włożyło można by już prawie mieć RS2? :-P
No do RS2 to jeszcze trochę brakuje, ale dobre S2 to na pewno <ok>
Kiedyś bardzo często myślałem takimi kryteriami, ale wtedy to trzeba by sprzedać i odkładać na RS2.
Z drugiej strony, zawsze sobie tłumacze to w ten sposób, że wszystko robię sam, a to daje największą frajdę. Przecież ja do tej pory nawet na żadne porządne zloty nie jeździłem, no jedynie majówka i grabina, więc auto i tak cały czas stoi w garażu a ja przy nim coś robię - i to jest cała zagadka.
Rs2 wiadomo, fajna sprawa, tylko i tak zawsze znajdzie się głąb który przyjdzie i powie, stare 20 letnie audi 80 w komi, czy to będzie rs2 czy mój avant, więc sęk w tym żeby to co robisz sprawiało Ci przyjemność, a nie kupić Rs2 i postawić niech stoi, a Wy patrzcie i się ślińcie, bo ja mam RS2.
W sumie tak biorąc wszystko pod uwagę, to może jeszcze parę lat i zamiast na prawdę odkładać na coś wyjątkowego, kupie dwa znaczki RS2 i sobie je przykleje, i tak zakończy się historia... <mikolaj>

A dożywocie ma na pewno :!: :!: :!:

Pozdro <piwo>

p.s - potrzebuje pewnego info ( nie od sąsiada który mówił że przeczytał w komentarzach na wp :-P ) czy wewnętrzne przeguby tylne od 2.3 NG avanta wraz z półosiami pasują w dyferencjał od sedana 2.3 NG quattro, bo jak wiemy zewnętrzne przeguby są inne, bo avant ma duże łożyska a sedan małe?

p.s2 - zobaczcie na pierwszej stronie, jak wielką robotę odwala damian xyz - aż jestem pełen podziwu <piwo> A swoją droga fajnie tak poczytać bzdury które się pisało 3 lata temu, można się pośmiać z samego siebie <ok>

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11731
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 wrz 2013, 18:53

sagem pisze:p.s2 - zobaczcie na pierwszej stronie, jak wielką robotę odwala damian xyz
no muszę powiedzieć że fajnie się to czyta <ok> wiem bo sam przejrzałem tematy kilku kolegów od dechy do dechy i przerzucanie stron trochę zajmuje a tu takie fajne streszczenie :mrgreen:
graty Damian <piwo> chłopak ma zacięcie

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 29 wrz 2013, 23:09

PieterB pisze: chłopak ma zacięcie
Moim zdaniem nie o zacięcie tu chodzi. Damian, to po prostu profesjonalista.

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 03 paź 2013, 22:54

Przemo95 pisze:a jakieś plany masz, czy będzie seria?
pierwszy wpis <rotfl>

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3693
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 03 paź 2013, 23:35

keczy pisze:
Przemo95 pisze:a jakieś plany masz, czy będzie seria?
pierwszy wpis <rotfl>
Seria as fuck. :mrgreen:

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl