[b4 all] Hamulce tył, tarcze
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
to wyłącz ABS, i jak masz dobre zaciski to przy naciągniętej spręzynie mimo tego że masz małe tarcze z tyłu to i tak tył będzie miał tendencję do blokowania w pierwszej kolekjności.nie czuje zadnej roznicy w momencie czy ta sprezyna jest zalozona czy nie jest zalozona
ja mam już tył w opłakanym stanie ale i tka hamuje po naciągnięciu sprężyny korektora w pierwszej kolejności niż tył, inna spraw ażę też mam cięższy silnik.
jak przejedziesz jakiś odcinek drogi i zatrzymasz auto to tylne tarcze powinny być zimne, potem jak z prędkości 100km/h zatrzymasz auto łagodnie ale tak by hamowanie było wyraźnie odczuwalne to tylne ani przednie tarcze nie powinny się dać dotknąć przy tych wymiarach tarcz co masz teraz, jeśli przód będzie gorący a tylnych tarcz możesz spokojnie dotykać, to w pierwszej kolejności, rozruszaj zaciski. a dopiero potem walcz z całą resztą
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
arwam pisze:Lewian, wiemy o Co Ci chodzi, ale to nie są uszczelki o przekroju "V" żeby mogły puszczać powietrze do układu, i jednocześnie zaciski były suche, nie poprawne działanie, to jedno a zapowietrzanie to drugie, i za to drugie w 99% przypadków odpowiada pompa hamulcowa
Nie zrozumiałeś mnie Moja wypowiedź odnosiła się do autora tematu, nie do Twojej wypowiedzi. Bo również jestem zdania, że jego problemy nie są spowodowane zapowietrzeniem a po prostu tym, że coś nie tak z zaciskiem jest ze strony mechanicznej.