Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B3 coupe 2.3 20v quattro ] problem powyżej 4tys obrotów

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
levy_2000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 07 lis 2011, 21:08
Lokalizacja: SIERADZ

[ B3 coupe 2.3 20v quattro ] problem powyżej 4tys obrotów

Post autor: levy_2000 » 29 wrz 2013, 11:37

Witam, mam problem ze swoim 7A, mianowicie jak silnik jest zimny auto ma ciężko wkręcić się powyżej 4 tysięcy obrotów. Kiedy się nagrzeje problem już znika i jest ok. Jaka może być przyczyna?

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 29 wrz 2013, 13:58

Czujnik temperatury oraz sprawdź czujniki spalania stukowego.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 29 wrz 2013, 20:22

w jaki sposób objawia się, że nie chce się wkręcić pow. 4krpm ? gubi zapłon, strzela w wydech czy co ? bo to trochę wróżenie z fusów, choć mam swojego faworyta.

levy_2000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 07 lis 2011, 21:08
Lokalizacja: SIERADZ

Post autor: levy_2000 » 29 wrz 2013, 20:53

ma po prostu trudność z dalszym wchodzeniem w wyższą partie obrotów a co za tym idzie nie przyśpiesza tak jak powinien, nie strzela z wydechu na pewno.To jaki masz typ?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 29 wrz 2013, 22:24

generalnie to, co mówi bloku, ale będziesz miał problem z diagnozą, tylko podmianka z takimi na pewno sprawnymi.

levy_2000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 07 lis 2011, 21:08
Lokalizacja: SIERADZ

Post autor: levy_2000 » 01 paź 2013, 18:08

a macie jeszcze jakieś typy oprócz stukowca? w weekend będę miał drugie audi do podmianki i sprawdzania także czekam na propozycje:)

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 01 paź 2013, 22:45

jak te elementy co wypisano wyżej nie pomogą to przepnij ECU.
Twój nie ma błędów?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 01 paź 2013, 23:32

to nie komputer.
Konwersja wtryskiwaczy już była? Bo lejące wtryskiwacze na zimnym też mogą taki efekt dawać.
Poza tym, aparat zapłonowy, konkretnie hall do sprawdzenia, ale przekładka aparatu to już grubsza robota.

levy_2000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 07 lis 2011, 21:08
Lokalizacja: SIERADZ

Post autor: levy_2000 » 01 paź 2013, 23:51

aparat zapłonowy jest nowiuśki także raczej odpada, myśle że najpóźniej za tydzień będę mądrzejszy o to co dolega audince jeśli nie, to jestem bliski skapitulowania...

LU CASH

Post autor: LU CASH » 12 paź 2013, 09:23

To co masz w niej wymieniane.a czego nie? Długo jestes w jej posiadaniu?

Ja u siebie zmienialem stukowce i jak ręką odjał .

czujnik temp.tez może miec wpływ na to .

U mnie większosc czujników jest nowa .


Teraz czas na zmiane świec :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl