Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1,8 PM] szarpie na benzynie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
wento
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 05 maja 2011, 18:30
Lokalizacja: Łańcut

[B3 1,8 PM] szarpie na benzynie

Post autor: wento » 03 paź 2013, 20:02

witam! mam taki problem : już od dawna gdy przełączę na benzynę to mi ,,strasznie szarpie'' . Niedawno wymieniłem : palec,kopułkę, cewkę, filtr paliwa. i czujnik od temp. Dodam że na ,,gazie'' chodzi jak igiełka.

mayster750
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 07 gru 2011, 17:22
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: mayster750 » 03 paź 2013, 20:10

Kołego to samo miałem w Pierburgu 2EE w 1.6 PP. Ja miałem luz na przepustnicy na gaźniku ta od góry od filtra.

Awatar użytkownika
wento
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 05 maja 2011, 18:30
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: wento » 04 paź 2013, 14:52

zastanawiam się jeszcze, czy czasami pompka paliwowa powoli nie ,,siada" już

mayster750
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 07 gru 2011, 17:22
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: mayster750 » 04 paź 2013, 16:02

Sprawdzałeś te luzy. Też może być. Jeśli zawsze było paliwo w baku to jest małe prawdopodobieństwo żeby pomka siadała :) Gaźnik będzie do regulacj :)

Awatar użytkownika
wento
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 05 maja 2011, 18:30
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: wento » 04 paź 2013, 16:19

nie sprawdzałem bo szczerze za bardzo nie wiem jak ten luz sprawdzić.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 04 paź 2013, 16:42

mayster750 pisze:Kołego to samo miałem w Pierburgu 2EE w 1.6 PP. Ja miałem luz na przepustnicy na gaźniku ta od góry od filtra.
W PM jest mono-wtrysk i niema tam tej przepustnicy jak w twoim gaźniku.


Wydajność pompki paliwa można sprawdzić odkręcając wąż powrotny przy wktrysku i sprawdzić czy leci z niego paliwo jeśli leci to znaczy że pompka daje odpowiednie ciśnienie.
Mogła się adaptacja sterownika benzyny od jazdy na gazie na mikserze mogła się rozstroić.
Ostatnio zmieniony 04 paź 2013, 16:47 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 1 raz.

mayster750
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 07 gru 2011, 17:22
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: mayster750 » 04 paź 2013, 16:45

Wiem, przepraszam za wprowadzenie w bład. Myślałem że to tak samo gaźnikowiec. Dopiero teraz sprawdziłem że to jest na wtrysku. Jeszcze raz przeperaszam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl