[B3 2.3 NG 136KM] Problem z odpaleniem na benzynie po wymian
-
- Forum Audi 80
- Posty: 442
- Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.3 7A
- Lokalizacja: Bochnia
[B3 2.3 NG 136KM] Problem z odpaleniem na benzynie po wymian
Witam szukałem odpowiedzi na forum lecz nie znalazłem, a więc tak kupiłem używany przepływomierz wraz z rozdzielaczem paliwa ponieważ z mojego lało się paliwo i cały talerzyk był pokrzywiony, po założeniu ''nowego'' przepływomierza czas na odpalenie trochę pochechłał ale w końcu zapalił chwile pochodziło i koniec zaczęło autko zalewać paliwem i zgasło, teraz tak jak chwilkę odczekam odpala od kopa chwile pochodzi i znów to samo czyli zalewa i gaśnie po odpięciu 2 pinowego czujnika temperatury silnik chodził trochę dłużej ale też go zalewało odpięcie wtyczki od wtrysku rozruchowego nic nie dało dalej to samo ale po odpięciu 2 pinowej wtyczki od rozdzielacza paliwa http://www.google.pl/imgres?hl=pl&biw=1 ... =112&ty=78(ta zaznaczona na żółto) pomogło silnika już nie zalewało ale trochę nierówno pracuje i śmierdzi paliwem, podmieniłem to ''pudełeczko'' na 2 piny od mojego rozdzielacza ale dalej jest to samo, teraz pytanie to wina całego rozdzielacza czy samego ''pudełeczka''?? dodam jeszcze że ten przepływomierz który kupiłem nigdy nie jeździł na LPG
"Pudełeczko", o którym piszesz to nastawnik ciśnienia dla Twojego rozdzielacza i wszystko wskazuje, że jest on uszkodzony, ale najpierw sprawdź ustawienie talerza w przepływomierzu i napięcie/prąd jakie masz na wspomnianym pudle (po lewej stronie rozdzielacza znajdziesz potencjometr do regulacji). Jeśli to będzie ustawione jak należy, to pozostaje rozdzielacz paliwa.
Odsyłam do centrum.audi80.pl gdzie znajdziesz świetny poradnik dla bolączek związanych z NG.
Poza tym w wolnej chwili możesz wpaść do Krakowa - mam na stanie jeden kompletny rozdzielacz z przepływomierzem z NG, tylko, że pochodzi on z B4 ... a z tego co pamiętam, to rozdzielacz u kolegi BAX (90 quattro sport NG) różni się nr katalogowym od tego, który jest u mnie. W każdym bądź razie mogę Ci go pożyczyć na sprawdzenie.
Pozdrawiam
Odsyłam do centrum.audi80.pl gdzie znajdziesz świetny poradnik dla bolączek związanych z NG.
Poza tym w wolnej chwili możesz wpaść do Krakowa - mam na stanie jeden kompletny rozdzielacz z przepływomierzem z NG, tylko, że pochodzi on z B4 ... a z tego co pamiętam, to rozdzielacz u kolegi BAX (90 quattro sport NG) różni się nr katalogowym od tego, który jest u mnie. W każdym bądź razie mogę Ci go pożyczyć na sprawdzenie.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 03 paź 2013, 23:38 przez orsa_83, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 442
- Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.3 7A
- Lokalizacja: Bochnia
Dokładnie nastawnik ciśnienia jak napisałem podmieniłem na inny ale ten też może być uszkodzony ale dla pewności jutro wymienię czujnik temperatury 2 pinowy na nowy żeby było pewne że to nie jego wina (bo tak też może być) a tak w ogóle to jak już kupiłem auto to nie chodziło na benzynie (miało tylko wole obroty) ale teraz mi się u widziało żeby na paliwie też dało się jeździć i kupiłem ten cały przepływomierz za 300 PLN jest na niego gwarancja rozruchowa dlatego chce jak najszybciej to uruchomić żeby się nie okazało że to jego wina, posprawdzam wszystko na tyle ile mogę ale jeśli nie dojdę o co biega to na pewno się zgłoszę orsa_83, i dzięki za wskazówki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 442
- Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.3 7A
- Lokalizacja: Bochnia
No niestety było już LPG założone i do tego niewbite w dowód musiałem kupić nową butle i dopiero wtedy gazownik wystawił mi papier i do dowodu wbiłem ale mniejsza o to dziś rano wsiadłem do autka zapaliłem miało pewne kłopoty ale jak już trochę się zagrzało odpiąłem wtyczkę od czujnika tem. i od nastawnika i ruszyłem w miasto zamówić czujnik i autko chodzi normalnie odpala też bez problemu ale tylko jak jest ciepłe bo jak ostygnie to muszę zapiąć wtyczkę od czujnika i od nastawnika, więc coś mi się wydaje że to wina samego czujnika ale to się okaże dopiero jutro jak przyjdzie nowy czujnik
Mam nadzieję, że zamówiłeś oryginał. Byłem świadkiem kiedy z podpiętym czujnikiem NG w ogóle nie odpalało ... po zmianie na zamiennik było dokładnie to samo i dopiero używany oryginał załatwił problem. Powodzenia.krs pisze:... więc coś mi się wydaje że to wina samego czujnika ale to się okaże dopiero jutro jak przyjdzie nowy czujnik
-
- Forum Audi 80
- Posty: 442
- Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.3 7A
- Lokalizacja: Bochnia
I w końcu przyszedł czujnik nie jest to oryginał tylko zamiennik firmy KW ale o dziwo jak na razie wszystko działa jeszcze tylko muszę sprawdzić jak całkiem silnik ostygnie czy po odpaleniu będzie reagował na dodawanie gazu, ale jak coś się będzie działo nie tak to myślę że mogę liczyć na twoją pomoc orsa_83, :mrgreen: