Witam.
Od jakiegoś czasu szukam większych końcówek.
Są dostępne AFN (DSLA 150 P 520) 0.205mm
AEL (DSLA 150 P 502) 0.210mm
(DSLA 150 P 764) 0.216mm (?)
No i nasze 1Z (DSLA 150 P 357) 0.185mm
Firma Wuzetem oferuje hydrauliczne rozwiercanie swoich nowych końcówek.
Zakres do 14% tolerancja +/- 1,5%
Czyli z 0.210 można zrobić 0,239.
Teraz w firmie dopytują się na temat wielkości (no to są podane do jakich rozmiarów mają być rozwiercone) oraz wypływ. Podobno są końcówki z inną ilością otworków niż 4. I że jak będzie 5 lub 6 otworków to i pompa nie da rady i jałowe obroty będą nie do ustabilizowania.
Rozumiem, że jak DSLA 150 P 502 o otworkach 0.210 mają ich 4 to można śmiało rozwiercać? Inaczej trzeba znać fabryczny wypływ i znać wypływ końcówek 0.239 jak się udało wyliczyć.
Jak ktoś przerabiał podobny temat niech podzieli się informacjami bo to zapewne i tak taniej i lepiej wyjdzie niż jakieś Fratelli Bosio. O Firdsach i 7Diesel nie wspomnę.
P.S. Na stronie Wuzetem jest informacja, że nawet ich już podrabiają.
[B4 1.9 1Z 90KM] Otwory w końcówkach wtryskiwaczy pytanie o
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Wszystko super tylko gdzie są informacje o ilościach otworów i wypływie z końcówki?
Znając życie Bosch będzie milczał.
poza tym pytanie dotyczy kwestii przeróbek końcówek w Wuzetemie
póki co przejrzałem forum i nie ma nic na ten temat
nawet dzwoniłem do kilku uznanych forumowiczów (dokładnie 2) i cisza
wie ktoś czy "cowboy" jeżeli się już nie bawi we wtryski to czy może coś pomóc w tek kwestii?
[ Dodano: 2013-10-24, 21:42 ]
Napisał do mnie maestro ( Kostrz ) :
"""" http://www.sevendiesel.it...verizzatori.pdf
i np dsla 150p502 ma tak 5x0,21x150 czyli 5 otworków srednica 0,21 i kat wtryskiwanego paliwa 150stopni i opis dla wtryskiwaczy 2 sprężynowych co w ilosci wypływu nidzie nie znalazłem ile. """"
O taką odpowiedź mniej więcej mi chodziło.
Zgodnie z ofertą Wuzetema dsla150p502 można z 0.210 zrobić 0.239 (14% rozwiercania hydraulicznego +-4% (ale te 4% to chyba z tych 14-tu)). Aż paliłbym się to już zrobić tylko moja pompa 10mm nie wydoli.
A że to Wuzetem 0.240 to w porównaniu z Bosio 0.230..... wiadomo co lepsze.
Na stronie Wuzetema są informacje o tym iż nawet jakieś chinole zaczynają ich podrabiać :roll:
Dziękuję Mariusz za znalezienie cennej informacji.
Wydaje mi się, że zapytanie o wypływ dotyczy już bardziej ode mnie obytych użytkowników TDI, którzy potrafią skontrolować EGT oraz inne parametry spalania w połączeniu ze zdolnością pompy.
W sumie końcówka wtrysku w TDI to nie konewka <ok>
Znając życie Bosch będzie milczał.
poza tym pytanie dotyczy kwestii przeróbek końcówek w Wuzetemie
póki co przejrzałem forum i nie ma nic na ten temat
nawet dzwoniłem do kilku uznanych forumowiczów (dokładnie 2) i cisza
wie ktoś czy "cowboy" jeżeli się już nie bawi we wtryski to czy może coś pomóc w tek kwestii?
[ Dodano: 2013-10-24, 21:42 ]
Napisał do mnie maestro ( Kostrz ) :
"""" http://www.sevendiesel.it...verizzatori.pdf
i np dsla 150p502 ma tak 5x0,21x150 czyli 5 otworków srednica 0,21 i kat wtryskiwanego paliwa 150stopni i opis dla wtryskiwaczy 2 sprężynowych co w ilosci wypływu nidzie nie znalazłem ile. """"
O taką odpowiedź mniej więcej mi chodziło.
Zgodnie z ofertą Wuzetema dsla150p502 można z 0.210 zrobić 0.239 (14% rozwiercania hydraulicznego +-4% (ale te 4% to chyba z tych 14-tu)). Aż paliłbym się to już zrobić tylko moja pompa 10mm nie wydoli.
A że to Wuzetem 0.240 to w porównaniu z Bosio 0.230..... wiadomo co lepsze.
Na stronie Wuzetema są informacje o tym iż nawet jakieś chinole zaczynają ich podrabiać :roll:
Dziękuję Mariusz za znalezienie cennej informacji.
Wydaje mi się, że zapytanie o wypływ dotyczy już bardziej ode mnie obytych użytkowników TDI, którzy potrafią skontrolować EGT oraz inne parametry spalania w połączeniu ze zdolnością pompy.
W sumie końcówka wtrysku w TDI to nie konewka <ok>