[B4 ABT] Instrukcja wymiany uszczelki pod głowicą
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Jak pisałeś przejechałeś 5km, więc silnik nawet się nie zdążył dobrze rozgrzać. Błękitny dym, czy biały?piter10 pisze:chcę zdjąć ponieważ chce zmienić pierścienie bo teraz wymieniłem uszczelniacze zaworów ale dym błękitny się nadal wydobywa i tak zaryzykowałem
Bo woda w tłumiku to normalne, i zawsze do czasu wypalenia się jej z układu wydechowego będzie wydobywała się para.
Re: B4 ABT uszczelka
pewnie że możesz ją załozyć ponownie! głowica nawet jeszcze dobrze nie osiadła na niej... także śmiało kolego.piter10 pisze:Witajcie mam małe pytanie została założona nowa uszczelka pod głowice przejechano na niej dosłownie 5km i chce zdjąć znów głowice i czy będzie można założyć tą uszczelka jeszcze raz czy trzeba już nową wystarczą mi odp. tak lub nie
dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam
mam jeszcze jedno pytanie.
1.Jaka macie temperaturę cieczy w ABT gdy jedziecie na trasie lub ogólnie jesteście w ruchu?
2.Mam spuchnięte węże chłodzące "gruszka" twarde jak skała, ogrzewanie działa prawidłowo. Silnik jak jest już mocno rozgrzany, temperaturę pokazuje mi na wskaźniku ok 70*C, gdzie tam do załączenia się wentylatora... już wtedy węże niesamowicie spuchnięte....
Chcę wymienić czujnik cieczy przy chłodnicy i wskaźnika temperatury.
wentylator załącza mi się przy ok 98*C ale to już jest piekarnik a układ napęcznieje niesamowicie...
może czujnik zaniża temperaturę.
3.Nie ukrywam że ostatnio również wymieniłem korek, zapłaciłem chyba 8zł (jest napisane made in Gremany) no ale może on nadmiaru nie spuszcza?
4.Co do objawów "uszczelki" to:
-brak bąbelków w zbiorniczku wyrównawczym
-silnik pali równo, nie faluje
-nie kopci
-brak mazi pod korkiem
-olej jak wymieniłem tak jest w podziałce
-nie czuć spalin w zbiorniczku wyrównawczym
Nie jestem przekonany że to jest wadliwa uszczelka...
a problem jest
pozdrawiam!
1.Jaka macie temperaturę cieczy w ABT gdy jedziecie na trasie lub ogólnie jesteście w ruchu?
2.Mam spuchnięte węże chłodzące "gruszka" twarde jak skała, ogrzewanie działa prawidłowo. Silnik jak jest już mocno rozgrzany, temperaturę pokazuje mi na wskaźniku ok 70*C, gdzie tam do załączenia się wentylatora... już wtedy węże niesamowicie spuchnięte....
Chcę wymienić czujnik cieczy przy chłodnicy i wskaźnika temperatury.
wentylator załącza mi się przy ok 98*C ale to już jest piekarnik a układ napęcznieje niesamowicie...
może czujnik zaniża temperaturę.
3.Nie ukrywam że ostatnio również wymieniłem korek, zapłaciłem chyba 8zł (jest napisane made in Gremany) no ale może on nadmiaru nie spuszcza?
4.Co do objawów "uszczelki" to:
-brak bąbelków w zbiorniczku wyrównawczym
-silnik pali równo, nie faluje
-nie kopci
-brak mazi pod korkiem
-olej jak wymieniłem tak jest w podziałce
-nie czuć spalin w zbiorniczku wyrównawczym
Nie jestem przekonany że to jest wadliwa uszczelka...
a problem jest
pozdrawiam!
Witam , jak już będziesz miał ściągniętą głowicę to sprawdź czy czasami nie ma mikropęknięć w bloku silnika , spowodowanych dokręcaniem śrub głowicy bez usunięcia oleju z nagwintowanych otworów pod śruby głowicy , olej jest nieściśliwy i przy dokręcaniu głowicy pozostawiony olej rozsadza materiał głowicy co powoduje przedmuchy z komory spalania do układu chłodzenia , pozdrawiam Tadeusz.
mi pokazuje 90* w trasie a w ruchu miejskim oscyluje pomiędzy 92-95*Sajmonov pisze: 1.Jaka macie temperaturę cieczy w ABT gdy jedziecie na trasie lub ogólnie jesteście w ruchu?
wentylatory włączają sie przy 93* i nawet w upały nie pokaże mi więcej jak 96* tyle że przy takiej temp wentylatory chodzą non stop bo temp nie chce spaść... zaczyna spadać po jakimś czasie jak jadę z ruchem...