[B4 1.9Tdi 1Z] Uszkodzony czujnik grzania świec?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg
konkretnie i na temat mam nadzieje ze bedzie dobrzeMUNIOR pisze:Przyczyną czego :?: przecież sprawdziłeś czujnik że działa :roll: .... na starym boschu nic cie nie mignie ,zapali się jak bedzie odpowiednio niska temperatura ,nie szukaj więc dziury w całym 8-)bieniek1984 pisze:Ewentualnie co możne być jeszcze przyczyną
[ Dodano: 2013-03-07, 20:37 ]
Krzysiek 84, ale u mnie nie jest powyżej 5 stopni tylko ok 0 albo już nawet na minusie a i tak nie mignie jutro rano sprawdzę po nocy co i jak wtedy będę myślał.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg
- macio_ndm
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 13 sie 2009, 22:59
- Lokalizacja: Nowy Dwór Maz.
- Kontakt:
Cześć, nie chciałem zakładać nowego tematu więc napiszę w tym.
Mam problem i to dość spory, ponieważ mój 1Z ciężko pali na zimnym silniku i nie ważne czy jest +15stC czy - 15stC na zewnątrz.
W ciepłe dni mogę kręcić rozrusznikiem ok 10 sekund i dopiero odpala, w zimne włączy się grzanie świec i odpala dużo lepiej.
Ze względu na małą kompresję i duże zużycie oleju postanowiłem zrobić remont silnika.
Wymienione: tłoki, pierścienie, uszczelki , uszczelniacze.
Kompresja się poprawiła, przestał dymić podczas przyspieszania oraz nie pije oleju
Natomiast problem ciężkiego odpalania pozostał..
Zrobiłem manualne podgrzewanie świec ( przycisk który trzymając grzeje mi świece podpięty pod główny bezpiecznik i do świec żarowych) gdy przytrzymam ten guziczek ok 10 sekund i przekręcę kluczyk samochód odpala bez problemu.
Jeżdżę już tak ponad rok..
Zbliża się zima czyli będę miał większy problem ponieważ gdy będzie -20stC na zewnątrz czujnik grzania się załączy, podgrzeje, gdy usłyszę cyknięcie przekręcę kluczyk a samochód nie odpali.. może dopiero za trzecim kręceniem...
Dlatego proszę was o pomoc co z tym może być nie tak
Mam problem i to dość spory, ponieważ mój 1Z ciężko pali na zimnym silniku i nie ważne czy jest +15stC czy - 15stC na zewnątrz.
W ciepłe dni mogę kręcić rozrusznikiem ok 10 sekund i dopiero odpala, w zimne włączy się grzanie świec i odpala dużo lepiej.
Ze względu na małą kompresję i duże zużycie oleju postanowiłem zrobić remont silnika.
Wymienione: tłoki, pierścienie, uszczelki , uszczelniacze.
Kompresja się poprawiła, przestał dymić podczas przyspieszania oraz nie pije oleju
Natomiast problem ciężkiego odpalania pozostał..
Zrobiłem manualne podgrzewanie świec ( przycisk który trzymając grzeje mi świece podpięty pod główny bezpiecznik i do świec żarowych) gdy przytrzymam ten guziczek ok 10 sekund i przekręcę kluczyk samochód odpala bez problemu.
Jeżdżę już tak ponad rok..
Zbliża się zima czyli będę miał większy problem ponieważ gdy będzie -20stC na zewnątrz czujnik grzania się załączy, podgrzeje, gdy usłyszę cyknięcie przekręcę kluczyk a samochód nie odpali.. może dopiero za trzecim kręceniem...
Dlatego proszę was o pomoc co z tym może być nie tak
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- macio_ndm
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 13 sie 2009, 22:59
- Lokalizacja: Nowy Dwór Maz.
- Kontakt:
Powietrza nie mam w przewodach, tego problemu pozbyłem się jakiś czas temu ( biały plasticzek, ogrzewacz? przy filtrze paliwa)
Co do VAGa niestety nie mam pełnej wersji bo nie można aktywować tej mojej, vag to 311.2-n wersja pod win 7 64bit bo taki właśnie mam system operacyjny.
Jak nie uda mi się dorwać kogoś z vag comem w pobliżu Nowego Dworu bądź w Warszawie to muszę pomyśleć nad jakimś lapkiem z xp jedyne co mi pokazało to błąd 00519 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym - G71 wykasowałem i już się nie pojawił
Co do VAGa niestety nie mam pełnej wersji bo nie można aktywować tej mojej, vag to 311.2-n wersja pod win 7 64bit bo taki właśnie mam system operacyjny.
Jak nie uda mi się dorwać kogoś z vag comem w pobliżu Nowego Dworu bądź w Warszawie to muszę pomyśleć nad jakimś lapkiem z xp jedyne co mi pokazało to błąd 00519 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym - G71 wykasowałem i już się nie pojawił
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin