walcze od dluzszego czasu z tym czyms i juz nie wiem co robic
wiec tak : zaczela swiecic rezerwa z checka, a na wskazowce jest cwierc baku
(ale wskazowke ustawialem ja wiec mysle moze zle) ok zatankowalem za 50pln
wskazowka sie dzwigla jeszcze wyzej, ale auto check nadal wyswietla rezerwe ....
na jakis czas olalem ten temat ale juz nie umiem patrzec na ta kontrolke ;/
wyciagnalem wczoraj licznik okrecilem 2 srubki na ktorych przykrecony jest wskaznik
(odkrecalem pojedynczo) wyczyscilem miedzianne podkladki poskladalem do kupy i ....
i kurfa jedyne co sie zmienilo to tyle ze - wskazowka raz dziala raz nie
i jesli dziala wskazowka wyskakuje automatycznie rezerwa na checku
jak wskazowka lezy bezwladnie to kontrolki brak ...
[B4]Poziom paliwa i auto check
-
- Forum Audi 80
- Posty: 298
- Rejestracja: 14 lut 2011, 13:15
- Lokalizacja: Katowice
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
https://audi80.pl/b4-80-all-regulato ... vt3534.htm - to czytaj jako pierwsze
nastepnie kable zobacz te co dochodza do baku i ewentualnie zewrzyj do masy fio-czarny na krotko i patrz co sie dzieje w liczniku
a na koniec wyjmij przek 341 z pod kierownicy i zobacz czy pomaga
nastepnie kable zobacz te co dochodza do baku i ewentualnie zewrzyj do masy fio-czarny na krotko i patrz co sie dzieje w liczniku
a na koniec wyjmij przek 341 z pod kierownicy i zobacz czy pomaga
-
- Forum Audi 80
- Posty: 298
- Rejestracja: 14 lut 2011, 13:15
- Lokalizacja: Katowice
regulator napieca wymienilem jakis miesiac temu
jest szansa ze juz padl ? byl to zamiennik
powiedz mi jeszcze co mad ta masa fio-czarna - do kotrolki checka i wskaznika ?
bo zegar i check jesli dzialaja to przecza same sobie ...
jesli by braklo masy to wydaje mi sie ze nie byloby takiej akcji ale oba by padly
jest szansa ze juz padl ? byl to zamiennik
powiedz mi jeszcze co mad ta masa fio-czarna - do kotrolki checka i wskaznika ?
bo zegar i check jesli dzialaja to przecza same sobie ...
jesli by braklo masy to wydaje mi sie ze nie byloby takiej akcji ale oba by padly
Cześć,
Po prawej stronie(str.pasażera) pod wykładziną w schowku dachu jest okrągła plastikowa zaślepka a pod nią znajdziesz górę też okrągłą od pływaka z podpięta wtyczką...Najpierw spryskaj wtyczkę sprayem do urządzeń elektronicznych typu "Contact Spray" i to samo z wyjściem z pływaka gdzie podłącza się wtyczkę..,-obejrzyj czy tam wszystko jest w porządku,-czy dobrze się "łączy"..,-potem odkręć pływak..,-najlepiej weź kawałek deseczki i młotek przystaw krawędź deseczki do krawędzi górnej cześci pływaka i uderz kilka razy-powinno się przesunąć i puścić,-potem łatwo już odkręcisz,-a inaczej nie dasz rady...,-i nie pal wtedy!!!,- bo ulotnią się gazy z baku i o nieszczęście łatwo...Wyjmij pływak,obejrzyj czy lekko chodzi na skali,-czy przewód idący od skali na pływaku gdzieś się nie przerwał lub niewiele brakuje. Przeczyść to delikatnie wszystko...
Wygląda na jakieś zwarcie/przebicie i pewnie bardziej w LICZNIKU I/LUB PRZEKAŹNIKU albo na przewodach/wiązkach kabli..,ale jak wszystko przeczyścisz-to tym lepiej będzie wskazywało i wykluczysz w ten sposób (inne?) wady/awarie wynikające ze starości...
Paląca się rezerwa i wskazówka na pół baku jakby wykluczają się wzajemnie,-więc obstawiam jakieś przebicie/zwarcie...Jak się nic nie poprawi to odkręć zaróweczkę od rezerwy paliwa...Ja nie mam w oryginale kontrolki rezerwy paliwa i idzie z tym żyć...Ważne aby wskaźnik poprawnie pokazywał. Jeśli musisz to naprawić (a mi to by nie dawało spokoju...) to powodzenia w szukaniu przyczyny,ale czyszczenie styków raczej nie pomoże-bo tutaj po prostu jakoś dziwnie coś co powinno się wykluczać wzajemnie (paląca rezerwa i pół baku paliwa) nie wiadomo czemu współpracuje...Coś wariuje ale pewnie zanim dojdziesz co,-to będziesz musiał sprawdzić wszystko...Nie ma jak radość z posiadania starego auta...
Zwarcie kabli we wtyczce idących od/do baku powinno spowodować że wskazówka na liczniku pokaże cały bak paliwa,-wiec tym bardziej nie powinno być kontrolki rezerwy. (wtyczka jest tam pod wykładziną schowka dachu właśnie)
Pozdrawiam.
Po prawej stronie(str.pasażera) pod wykładziną w schowku dachu jest okrągła plastikowa zaślepka a pod nią znajdziesz górę też okrągłą od pływaka z podpięta wtyczką...Najpierw spryskaj wtyczkę sprayem do urządzeń elektronicznych typu "Contact Spray" i to samo z wyjściem z pływaka gdzie podłącza się wtyczkę..,-obejrzyj czy tam wszystko jest w porządku,-czy dobrze się "łączy"..,-potem odkręć pływak..,-najlepiej weź kawałek deseczki i młotek przystaw krawędź deseczki do krawędzi górnej cześci pływaka i uderz kilka razy-powinno się przesunąć i puścić,-potem łatwo już odkręcisz,-a inaczej nie dasz rady...,-i nie pal wtedy!!!,- bo ulotnią się gazy z baku i o nieszczęście łatwo...Wyjmij pływak,obejrzyj czy lekko chodzi na skali,-czy przewód idący od skali na pływaku gdzieś się nie przerwał lub niewiele brakuje. Przeczyść to delikatnie wszystko...
Wygląda na jakieś zwarcie/przebicie i pewnie bardziej w LICZNIKU I/LUB PRZEKAŹNIKU albo na przewodach/wiązkach kabli..,ale jak wszystko przeczyścisz-to tym lepiej będzie wskazywało i wykluczysz w ten sposób (inne?) wady/awarie wynikające ze starości...
Paląca się rezerwa i wskazówka na pół baku jakby wykluczają się wzajemnie,-więc obstawiam jakieś przebicie/zwarcie...Jak się nic nie poprawi to odkręć zaróweczkę od rezerwy paliwa...Ja nie mam w oryginale kontrolki rezerwy paliwa i idzie z tym żyć...Ważne aby wskaźnik poprawnie pokazywał. Jeśli musisz to naprawić (a mi to by nie dawało spokoju...) to powodzenia w szukaniu przyczyny,ale czyszczenie styków raczej nie pomoże-bo tutaj po prostu jakoś dziwnie coś co powinno się wykluczać wzajemnie (paląca rezerwa i pół baku paliwa) nie wiadomo czemu współpracuje...Coś wariuje ale pewnie zanim dojdziesz co,-to będziesz musiał sprawdzić wszystko...Nie ma jak radość z posiadania starego auta...
Zwarcie kabli we wtyczce idących od/do baku powinno spowodować że wskazówka na liczniku pokaże cały bak paliwa,-wiec tym bardziej nie powinno być kontrolki rezerwy. (wtyczka jest tam pod wykładziną schowka dachu właśnie)
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 298
- Rejestracja: 14 lut 2011, 13:15
- Lokalizacja: Katowice
-
- Forum Audi 80
- Posty: 298
- Rejestracja: 14 lut 2011, 13:15
- Lokalizacja: Katowice