[B3 1.8] Co to za silnik?
[B3 1.8] Co to za silnik?
Witam,
zakupiłem ostatnio kolejna b3 i wszystko było by super gdyby nie rzeźba pod maska..
Mianowicie ... według dowodu jest to silnik 1.8 90km i patrząc na zdjęcia pomocne znajdujące się na forum oznaczenie PM. Niby fajnie tylko jest jeden problem to coś ma reczne ssanie!
Ok więc jeśli to jest PM z wyrzeźbionym ssaniem to moje drugie pytanie ile to pali??
Dwa dni bawiłem się tym autem, dosłownie bawiłem czyli odcinki po 30km przy prędkościach ok 180-200km/h i inne takie ogólnie zrobiłem coś ok 200km na 35l gazu.... Mało? Dużo?
zakupiłem ostatnio kolejna b3 i wszystko było by super gdyby nie rzeźba pod maska..
Mianowicie ... według dowodu jest to silnik 1.8 90km i patrząc na zdjęcia pomocne znajdujące się na forum oznaczenie PM. Niby fajnie tylko jest jeden problem to coś ma reczne ssanie!
Ok więc jeśli to jest PM z wyrzeźbionym ssaniem to moje drugie pytanie ile to pali??
Dwa dni bawiłem się tym autem, dosłownie bawiłem czyli odcinki po 30km przy prędkościach ok 180-200km/h i inne takie ogólnie zrobiłem coś ok 200km na 35l gazu.... Mało? Dużo?
Oglądam, oglądam i daje mi to do myślenia ...a może jest to JV,NE 1.8 90 KM??
Jakieś nr silnika są nad pierwsza świecą... da rade dojść po nich co to za silnik??
Spalanie wychodzi ok 15-17l przy zabawie .. czyli leci sobie 140 .... redukcja i lecimy do 180-190 .... i tak przez 30km łącznie przez 2 dni zrobiłem ok 200km takich "zabaw".
Po moich audicach 1.8 Ru 75KM to ten ma kopa...
Jutro jadę na przegląd instalacji gazu może coś jest nie tak z regulacją... do tego zauważyłem że obroty banezyna/lpg ustawione są na ok 1000...a tak nie powinno być.
Jakieś nr silnika są nad pierwsza świecą... da rade dojść po nich co to za silnik??
Spalanie wychodzi ok 15-17l przy zabawie .. czyli leci sobie 140 .... redukcja i lecimy do 180-190 .... i tak przez 30km łącznie przez 2 dni zrobiłem ok 200km takich "zabaw".
Po moich audicach 1.8 Ru 75KM to ten ma kopa...
Jutro jadę na przegląd instalacji gazu może coś jest nie tak z regulacją... do tego zauważyłem że obroty banezyna/lpg ustawione są na ok 1000...a tak nie powinno być.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jak później się domyśliłeś to nie jest PM.bialydym pisze:według dowodu jest to silnik 1.8 90km i patrząc na zdjęcia pomocne znajdujące się na forum oznaczenie PM. Niby fajnie tylko jest jeden problem to coś ma reczne ssanie!
1.8 90KM były trzy wersje.
NE - na gaźniku
JN lub JV - wtrysk ke-jetronic
PM - wtrysk jednopunktowy
Zatankuj do pełna, przejedź 100km bez wariacji, tj. 90-110 km/h, bez przyspieszania z butem w podłodze i wtedy napisz ile Ci spalił, a na pewno będę w stanie Ci odpowiedzieć czy to pali tyle ile powinno Mój ojciec miał taki silnik i mu palił przy normalnej jeździe 9-10l LPG. Aktualnie ma PM (jednopunktowy wtrysk), zmęczony staruszek, bierze olej, nie ma za bardzo przyspieszenia, a pali niecałe 9l LPG.faktycznie silnik 90KM przy głupotach będzie palił az 15-17l gazu??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
SF ma 87-88KM wg różnych źródeł. Tutaj jest np. 87KM http://www.audiklub.org/silniki/sf/all/ ... 0/all.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jest podłączony do zaworu termopneumatycznego w dolnej części filtra do którego jest także podłączone podciśnienie z kolektora. Gdy temperatura wewnątrz filtra jest niska to załączane jest podciśnienie na ten wąż ze zdjęcia, wtedy otwiera się klapka doprowadzająca ciepłe powietrze do filtra.
Ostatnio zmieniony 17 paź 2013, 21:34 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 1 raz.