[Audi B3 1.9SD]Wpiecie parownika w obieg wody
[Audi B3 1.9SD]Wpiecie parownika w obieg wody
Mam wpiety parownik od gazu w obieg od chlodniczki oleju, moze tak zostac czy powinno sie przepiac w wejscie i wyjscie od nagrzewnicy? Czy nie ma roznicy?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jak masz wpięte szeregowo czy równolegle w tą chłodniczkę?
Jak nagrzewa się dosyć szybko to myślę że powinno zostać. Choć jeśli masz podłączone równolegle trójnikami to przez chłodniczkę może przepływać zbyt mało wody. Zresztą i tak ponoć na początku pracy silnika to "woda" grzeje olej a nie odwrotnie. Widziałem różne cuda w podłączanie wody (podłączenie pod grzanie kolektora lub przepustnicy) i jakoś to działało.
Widzę że już pytałeś na lpg-forum.
Jak nagrzewa się dosyć szybko to myślę że powinno zostać. Choć jeśli masz podłączone równolegle trójnikami to przez chłodniczkę może przepływać zbyt mało wody. Zresztą i tak ponoć na początku pracy silnika to "woda" grzeje olej a nie odwrotnie. Widziałem różne cuda w podłączanie wody (podłączenie pod grzanie kolektora lub przepustnicy) i jakoś to działało.
Widzę że już pytałeś na lpg-forum.
Z chlodniczki oleju z jej wyjscia idzie zasilanie na parownik a z parownika wychodzi na wyjscie z nagrzewnicyaldi pisze:Jak masz wpięte szeregowo czy równolegle w tą chłodniczkę?
Jak nagrzewa się dosyć szybko to myślę że powinno zostać. Choć jeśli masz podłączone równolegle trójnikami to przez chłodniczkę może przepływać zbyt mało wody. Zresztą i tak ponoć na początku pracy silnika to "woda" grzeje olej a nie odwrotnie. Widziałem różne cuda w podłączanie wody (podłączenie pod grzanie kolektora lub przepustnicy) i jakoś to działało.
Widzę że już pytałeś na lpg-forum.