Najpierw trzeba znaleźć dawcę. S6 nawet rozbite z Anglii swoje się ceni.
Gdzie remont i swap. Do tego wydech, zawieszenie i heble. Nie mówiąc o tym, że trzeba znaleźć osprzęt z S2 lub kombinować.
Sam silnik to nie wszystko.
Dlatego ja zbieram do świnki i szukam ciekawej oferty :mrgreen:
[B4 2.3 NG 133KM] wymiana silnika na 2.2 turbo
witam panowie
jestem na etapie swapa z 2.3ng na 2.2t 10v MC
i pojawił sie 1 problem ze sprzeglem
problem jest z dociskiem kupilem swap bez docisku i teraz nie moge nic dopasowac
skrzynia jest od 2.3ng o oznaczeniu 01A prawdopodobnie
kolo zamachowe w tym 2.2 jest typu garnkowego.Tarcza pasuje od 2.6 v6 bo ma 240mm i 23zeby na wałek
czy ktos z was sie spotkal z takim problemem?
czy da sie od czegos dopasowac docisk ?
albo moze zmienic skrzynie na jakaś inną ?
jestem na etapie swapa z 2.3ng na 2.2t 10v MC
i pojawił sie 1 problem ze sprzeglem
problem jest z dociskiem kupilem swap bez docisku i teraz nie moge nic dopasowac
skrzynia jest od 2.3ng o oznaczeniu 01A prawdopodobnie
kolo zamachowe w tym 2.2 jest typu garnkowego.Tarcza pasuje od 2.6 v6 bo ma 240mm i 23zeby na wałek
czy ktos z was sie spotkal z takim problemem?
czy da sie od czegos dopasowac docisk ?
albo moze zmienic skrzynie na jakaś inną ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Tylko od 2.6 to tarcza pod dwumas bez sprężyn-tłumików drgań. Ale tarcze NG czy 2.6 powinny pasować na skrzynię, bo ktoś wsadzał całe sprzęgło jednomas od 2.3 do 2.6: https://audi80.pl/topics82/b4-26-abc ... htm#997038gledawid pisze:Tarcza pasuje od 2.6 v6 bo ma 240mm i 23zeby na wałek
Tylko koło zamachowe z MC ma bolec który jest czytany przez czujnik punktu zapłonu. Więc sprawdź czy go masz jeśli chcesz się męczyć z oryginalnym zapłonem z MC.