Problem jest taki, że kontrolka oleju pika na zakrętach, zwłaszcza w momencie gdy zakręt jest ostry a silnik jest na wysokich obrotach.
Pika trzy razy, jednocześnie mruga. Potem gaśnie i spokojnie można jechać dalej.
Tak się dzieje zwykle często na zakrętach, ale raz zdarzyło się też jak hamowałem silnikiem, z prędkości około 100kmh przed światłami.
Ktoś ...coś... orientuje się... o co tutaj biega?
[B4 1.9 1Z 90KM] kontrolka oleju pika na zakrętach
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Zapewne te eksperymenty robisz na ciepłym silniku?
Wystarczy podjechać do mechanika i niech zmierzy ciśnienie oleju w każdym zakresie.
A co do zakrętów zdejmij kapturek z wtyczki do ciśnienia oleju przy filtrze oleju, odtłuść rozpuszczalnikiem, zaciśnij nieco żeńską końcówkę wtyczki, przesmaruj wazeliną techniczną zlącze i daj znać czy cokolwiek się zmieniło.
P.S. Gdyby olej uciekał spod smoka faktycznie musiałbyś mieć porządny zawias do pokonywania ostrych zakrętów plus mocny chips z gratami (osprzęt).
Chyba, że miałeś wymienioną pompę oleju z założoną niewłaściwą fają. Na przykład kiedyś kupiłem z silnika AHU/AFN i są niemal identyczne. Różnią się długością fajki, która zasysa olej z miski. Zresztą na allegro można porównać zdjęcia pompy do 1Z i AHU
Wystarczy podjechać do mechanika i niech zmierzy ciśnienie oleju w każdym zakresie.
A co do zakrętów zdejmij kapturek z wtyczki do ciśnienia oleju przy filtrze oleju, odtłuść rozpuszczalnikiem, zaciśnij nieco żeńską końcówkę wtyczki, przesmaruj wazeliną techniczną zlącze i daj znać czy cokolwiek się zmieniło.
P.S. Gdyby olej uciekał spod smoka faktycznie musiałbyś mieć porządny zawias do pokonywania ostrych zakrętów plus mocny chips z gratami (osprzęt).
Chyba, że miałeś wymienioną pompę oleju z założoną niewłaściwą fają. Na przykład kiedyś kupiłem z silnika AHU/AFN i są niemal identyczne. Różnią się długością fajki, która zasysa olej z miski. Zresztą na allegro można porównać zdjęcia pompy do 1Z i AHU