Witam, mam niemały problem, gdyż odkryłem ostatnio że pod moją Audi robią się plamki oleju. Po podniesieniu maski mało nie dostałem zawału, bo cały przód silnika z paskami i wszystkim jest zalane olejem, olej jest wyrzucony nawet na maskę. Postawiłem na to, że simering padł i tak też stwierdzili mechanicy z którymi rozmawiałem. Większy problem wyszedł kiedy zapytałem o robotę i tutaj padła cena 1500 zł za wymianę tam wszystkiego (paski też są do wymiany bo nie warto ryzykować ślizgnięcia się i zawalenia sobie całego silnika). Pomóżcie proszę, czy ta cena nie jest mocno przesadzona? Może macie jakieś inne teorie co mogło się stać z silnikiem? Bolesne jest to, że kiedy już pogodziłem się z tym, że muszę sprzedać Audi i wystawiałem ją na aukcjach, stała się rzecz, przez którą ani jej nie mogę sprzedać, ani nie mam kasy do końca żeby ją robić..
Pozdrawiam i licze na szybkie odpowiedzi
B3 [2.0e 16v 6A 137km quattro] Nie wiem co dalej z autem
zmotor - też tak uważam, robiłem kiedyś dokłądnie tą samą rzecz, tylko że w Fordzie Escorcie i zapłaciłem z wymianą pompy wody dodatkowo 700 zł. ;/
zserty - niestety ale nie potrafię takich rzeczy sam zrobić, tym bardziej że nawet nie miałbym gdzie tego zrobić.
Pytanie do Wszystkich forumowiczów, może ma ktoś jakiś zaufanych i dobrych mechaników we Wrocławiu? lub sam jest z okolic i potrafi to zrobić za słuszniejszą cenę? Powiem szczerze że naprawdę jestem w kropce. Na ten moment nawet nie mam co próbować sprzedawać auta, a jeżeli włożę 1500 zł w naprawę, to nie będę miał po co sprzedawać bo zwrócą mi się tylko koszta naprawy...
zserty - niestety ale nie potrafię takich rzeczy sam zrobić, tym bardziej że nawet nie miałbym gdzie tego zrobić.
Pytanie do Wszystkich forumowiczów, może ma ktoś jakiś zaufanych i dobrych mechaników we Wrocławiu? lub sam jest z okolic i potrafi to zrobić za słuszniejszą cenę? Powiem szczerze że naprawdę jestem w kropce. Na ten moment nawet nie mam co próbować sprzedawać auta, a jeżeli włożę 1500 zł w naprawę, to nie będę miał po co sprzedawać bo zwrócą mi się tylko koszta naprawy...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Żeby było taniej musiałbyś poszukać jakichś mechaników w mniejszych miejscowościach (jeśli robią na czarno to będzie jeszcze taniej). Bo prowadząc legalny biznes muszą mieć takie ceny aby wyrobić z opłatami.
Choć twoja cena rzeczywiście straszna, czynności niemal tyle samo ile przy wymianie rozrządu bo po rozebraniu do wymiany paska niewiele już trzeba do wymiany tych 3 simmerringów.
Choć twoja cena rzeczywiście straszna, czynności niemal tyle samo ile przy wymianie rozrządu bo po rozebraniu do wymiany paska niewiele już trzeba do wymiany tych 3 simmerringów.