[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Temat hamulców wydzielony, znajduje się w dziale technicznym.
Dziś doszedł ostatni brakujący element do napędu, więc mogłem poskładać. Dzięki za paczki Des, Duo i Słonik.
Tak to wygląda, nie wszystko jest nowe, ale zmieniłem to co uważałem za słuszne. Dziś i jutro montaż, mam nadzieje że nie będzie komplikacji i jutro będę już śmigał na 5x112.
Dzięki za przeniesienie spamu.
Dziś doszedł ostatni brakujący element do napędu, więc mogłem poskładać. Dzięki za paczki Des, Duo i Słonik.
Tak to wygląda, nie wszystko jest nowe, ale zmieniłem to co uważałem za słuszne. Dziś i jutro montaż, mam nadzieje że nie będzie komplikacji i jutro będę już śmigał na 5x112.
Dzięki za przeniesienie spamu.
Ostatnio zmieniony 05 lis 2013, 18:16 przez sagem, łącznie zmieniany 2 razy.
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
A200.jacek199315 pisze:A od czego masz piasty. :?: :?: :?:
Kolejny, mały UP.
Taki brzydal, a cieszy, dlaczemuż to? :-o
Ostatnio zmieniony 05 lis 2013, 18:22 przez sagem, łącznie zmieniany 2 razy.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Nie pasują. Rosyjskim stronom mówimy nie. Inne osadzenie, inna ilość zębów w piaście. Trzeba zmieniać komplet z dyfrem i półosiami, ale to już zabawa i zawsze może być coś nie tak, dyfer w A4 jest trochę inny. PozdroDziki pisze:Tylne powinny pasować od każdej A4 B5 Q ?
na jakiejś rosyjskiej stronce kiedyś widziałem
o co Ci chodzi? po co wywalać ABS? Ja rozumiem ulepszyć go ale wywalić? Zawsze można włożyć odłączany ale po co wywalać? Co jak co ale ABS się przydajesagem pisze:Kupię opony, założę, zmierzę i dobiorę dystanse. 205 wygląda świetnie.
Teraz pytanie, chce u siebie całkowicie wyrzucić układ ABS, ktoś może dać wskazówki od czego się zabrać, jak połączyć kable i co wywalic po za kompem ABS, pompa i sterownikiem ?
Pozdro
Nie chce robić off topa ale ja dopiero jak zamontowałem ABS w swoim poprzednim aucie to doceniłem jego dobre strony
może ja mam inne wrażenia ale nie wiem czy wiesz:
hamowanie (sucha dobra prosta nawierzchniaale nie tylko) jest najskuteczniejsze na granicy zerwania przyczepności między oponą a aswaltem bo później pojawia sie tarcie kinetyczne a jest ono tak naprawde przyspieszeniem w porównaniu do hamowania bez zerwania przyczepności.
Wiec gratuluje jeżeli jesteś takim kierowcą który potrafi zawsze i wszędzie hamować na granicy zerwania przyczepności, nawet w skrajnie nagłych przypadkach gdy wyczucie tego jest trudne ze względu poprostu na stres. ABS robi to za ciebie.
Sytuacja druga: lekko przyblokowuje Ci jedną strone kół ze względu na niejednorodną nawierzchnię (jest setki innych powodów też) zarzuca Ci samochód, musisz odpuscić hamulec czyli nie hamujesz, ABS odpuszcza tam gdzie trzeba ale nadal masz kierowalnosć
I waściwie o to w tym wszystkim chodzi żeby mieć stabilność. Testowałem ABS na lodzie (wyłaczany właczany z deski) co z tego że na lodzie szybciej staniesz jak staniesz bokiem?
A jeszcze jedno dobrze sobie wyrobić odruch max wciskania pedału hamulca z max siła w razie awaryjnego hamowania nie bede tłumaczył dlaczego (można poczytać np o systemie BAS w mercedesie) niestety w aucie bez ABS biedzie cieżej mocno zahamować na stałe.
Sorry za OT i że sie rozpisałem a sagem i tak moze mieć inny powód
może ja mam inne wrażenia ale nie wiem czy wiesz:
hamowanie (sucha dobra prosta nawierzchniaale nie tylko) jest najskuteczniejsze na granicy zerwania przyczepności między oponą a aswaltem bo później pojawia sie tarcie kinetyczne a jest ono tak naprawde przyspieszeniem w porównaniu do hamowania bez zerwania przyczepności.
Wiec gratuluje jeżeli jesteś takim kierowcą który potrafi zawsze i wszędzie hamować na granicy zerwania przyczepności, nawet w skrajnie nagłych przypadkach gdy wyczucie tego jest trudne ze względu poprostu na stres. ABS robi to za ciebie.
Sytuacja druga: lekko przyblokowuje Ci jedną strone kół ze względu na niejednorodną nawierzchnię (jest setki innych powodów też) zarzuca Ci samochód, musisz odpuscić hamulec czyli nie hamujesz, ABS odpuszcza tam gdzie trzeba ale nadal masz kierowalnosć
I waściwie o to w tym wszystkim chodzi żeby mieć stabilność. Testowałem ABS na lodzie (wyłaczany właczany z deski) co z tego że na lodzie szybciej staniesz jak staniesz bokiem?
A jeszcze jedno dobrze sobie wyrobić odruch max wciskania pedału hamulca z max siła w razie awaryjnego hamowania nie bede tłumaczył dlaczego (można poczytać np o systemie BAS w mercedesie) niestety w aucie bez ABS biedzie cieżej mocno zahamować na stałe.
Sorry za OT i że sie rozpisałem a sagem i tak moze mieć inny powód