[b4 1.9 tdi] z dnia na dzien gorzej odpala
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 24 wrz 2013, 20:35
- Lokalizacja: Kraśnik / Lubelskie
[b4 1.9 tdi] z dnia na dzien gorzej odpala
witam od paru dni z dnia na dzien mam taki problem... po kilku godzinach w pracy nie moge odpalic samochodu znaczy odpala ale po kilku albo kilkunastu sekundach... rozrusznik kreci i zachowuje sie samochód tak jakby lapal i znow kreci i dopiero odpala...
w czym moze lezec problem...dodam ze gdy wkoncu opdala postoi pojade troche postoi 30 min albo godzine a czasami wiecej to odpali bez problemu
z gory dziekuje za pomoc pozdrawiam
w czym moze lezec problem...dodam ze gdy wkoncu opdala postoi pojade troche postoi 30 min albo godzine a czasami wiecej to odpali bez problemu
z gory dziekuje za pomoc pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2013, 20:56 przez Davidos6662, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 24 wrz 2013, 20:35
- Lokalizacja: Kraśnik / Lubelskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
To jak już tak odpali ,to weż go podłacz po vaga i sprawdż statyczny kąt wtrysku :mrgreen: a przed tem ,bez vaga ,sprawdż czy nie ma powietrza w przewodach paliwowych 8-)Davidos6662 pisze:po prostu gorzej odpala musze krecic dobre pare sekund... i czasem juz tak jakby odpalal ale nie... dopiero po paru sekundach z trudem odpali....a jak odpale i pojezdze to wtedy jest lepiej z odpalaniem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 24 wrz 2013, 20:35
- Lokalizacja: Kraśnik / Lubelskie
powietrze
witam
zauwazylem ze mialem babelki w przewodzie w tym co idzie od pompy do filtra paliwa(mialem przewod plastikowy przezroczysty) wymienilem na gumowy przewód
problem jest dalej rano trzeba dlugo krecic po kilka razy zeby go odpalic (tak jakby sie dławił albo dalej mial powietrze niewiem) świece żarowe grzeja... moze filtr paliwa albo zawor zwrotny ??
prosze o pomoc
zauwazylem ze mialem babelki w przewodzie w tym co idzie od pompy do filtra paliwa(mialem przewod plastikowy przezroczysty) wymienilem na gumowy przewód
problem jest dalej rano trzeba dlugo krecic po kilka razy zeby go odpalic (tak jakby sie dławił albo dalej mial powietrze niewiem) świece żarowe grzeja... moze filtr paliwa albo zawor zwrotny ??
prosze o pomoc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
wystarczy poszukać
wszystko znajdziesz na forum
http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1
wszystko znajdziesz na forum
http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 24 wrz 2013, 20:35
- Lokalizacja: Kraśnik / Lubelskie
powietrze
witam... pomóżcie co robic dalej?? wymienilem wszystkie przewody paliwowe od filtra paliwa...zagladalem pod spód samochodu i te przewody od baku do filtra sa suchutkie nie widac jakiegos wycieku...smok w baku jest ok...zalozylem tez nowe opaski na przewody...oraz wymienilem filtr paliwa
problem polega na tym ze w przewodzie idącym od filtra do pompy jest duzo powietrza... pojawia sie ono glownie jak po przegazowaniu puszczam gaz a gdy zgasze samochod paliwo wraz z powietrzem wraca znow do filtra
prosze o pomoc
Pozdrawiam
problem polega na tym ze w przewodzie idącym od filtra do pompy jest duzo powietrza... pojawia sie ono glownie jak po przegazowaniu puszczam gaz a gdy zgasze samochod paliwo wraz z powietrzem wraca znow do filtra
prosze o pomoc
Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Szukaj cierpliwie aż znajdziesz,nikt ci tu gotowej rady nie da ,bo nikt nie wie co ci się tam dzieje pod maską .Podłącz paliwo na krótko z bańki do pompy ,proste <ok> i wszystko będzie jasne 8-) jak nawet z takim podłaczeniem na krótko , paliwo bedzie wracać ,to zawór ciśnienia wewnetrznego pompy ,zwany też zwrotnym ,nie trzyma ,lub jego dolny oring 8-)Davidos6662 pisze:pomóżcie co robic dalej?? wymienilem wszystkie przewody paliwowe od filtra paliwa...zagladalem pod spód samochodu i te przewody od baku do filtra sa suchutkie nie widac jakiegos wycieku...smok w baku jest ok...zalozylem tez nowe opaski na przewody...oraz wymienilem filtr paliwa
problem polega na tym ze w przewodzie idącym od filtra do pompy jest duzo powietrza... pojawia sie ono glownie jak po przegazowaniu puszczam gaz a gdy zgasze samochod paliwo wraz z powietrzem wraca znow do filtra
prosze o pomoc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 24 wrz 2013, 20:35
- Lokalizacja: Kraśnik / Lubelskie
powietrze
gotowca nie chce bo nie da sie powiedziec co moze byc tak od razu:D chce tylko podpowiedzi co moze byc:D ale jak zawór nie trzyma to czy pompa lub gdzies kolo niej nie powinna wyciekac delikatnie ropa czy cos w tym stylu??
[ Dodano: 2013-10-05, 19:49 ]
i jeśli by było tak to czy od filtra pokazywaloby sie powietrze??
[ Dodano: 2013-10-05, 20:00 ]
a i dodam tez ze jak jedzie to obroty i moc jest ok
[ Dodano: 2013-10-06, 20:33 ]
witam
wczoraj poznym wieczorem zamontowalem jeszcze zaworek zwrotny na przewodzie w ktorym szlo paliwo z baku do filtra i wczoraj bylo dalej powietrze w przewodzie...
dzis rano odziwo odpalil pieknie i po przejechaniu paru powietrza nie widac...czy to ma jakis wpływ na to??
[ Dodano: 2013-10-06, 20:38 ]
wczoraj poznym wieczorem zamontowalem jeszcze zaworek zwrotny na przewodzie w ktorym szlo paliwo z baku do filtra i wczoraj bylo dalej powietrze w przewodzie...
dzis rano odziwo odpalil pieknie i po przejechaniu paru powietrza nie widac...czy to ma jakis wpływ na to??
[ Dodano: 2013-10-05, 19:49 ]
i jeśli by było tak to czy od filtra pokazywaloby sie powietrze??
[ Dodano: 2013-10-05, 20:00 ]
a i dodam tez ze jak jedzie to obroty i moc jest ok
[ Dodano: 2013-10-06, 20:33 ]
witam
wczoraj poznym wieczorem zamontowalem jeszcze zaworek zwrotny na przewodzie w ktorym szlo paliwo z baku do filtra i wczoraj bylo dalej powietrze w przewodzie...
dzis rano odziwo odpalil pieknie i po przejechaniu paru powietrza nie widac...czy to ma jakis wpływ na to??
[ Dodano: 2013-10-06, 20:38 ]
wczoraj poznym wieczorem zamontowalem jeszcze zaworek zwrotny na przewodzie w ktorym szlo paliwo z baku do filtra i wczoraj bylo dalej powietrze w przewodzie...
dzis rano odziwo odpalil pieknie i po przejechaniu paru powietrza nie widac...czy to ma jakis wpływ na to??
nic nie będzie wyciekać bo cofa się do zbiornikaDavidos6662 pisze:gotowca nie chce bo nie da sie powiedziec co moze byc tak od razu:D chce tylko podpowiedzi co moze byc:D ale jak zawór nie trzyma to czy pompa lub gdzies kolo niej nie powinna wyciekac delikatnie ropa czy cos w tym stylu??
Bo jak już zapali to pompa ciągnie paliwo i wtedy już jest wszystko oka i dodam tez ze jak jedzie to obroty i moc jest ok
Załóż jeszcze zaworek zwrotny na powrocieDavidos6662 pisze:wczoraj poznym wieczorem zamontowalem jeszcze zaworek zwrotny na przewodzie w ktorym szlo paliwo z baku do filtra i wczoraj bylo dalej powietrze w przewodzie...
dzis rano odziwo odpalil pieknie i po przejechaniu paru powietrza nie widac...czy to ma jakis wpływ na to??
A powietrze nie tak szybko zginie bardzo długo zanim układ się dokładnie odpowietrzy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 24 wrz 2013, 20:35
- Lokalizacja: Kraśnik / Lubelskie
powietrze
dziekuje bardzo za odpowiedz... zaloze zaworek zwrotny na powrocie...moze to pomoze,,,
ale prosze o dalsze podpowiedzi
ale prosze o dalsze podpowiedzi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A ja będę nudny jak flaki z olejem żadne dodatkowe zaworki ,nic tu nie pomogą i kropka 8-) Ma trzymać paliwo ,tak jak jest ,bez żadnych dodatkowych zaworków ...jak nie trzyma ,to szukamy przyczyny ,a nie cudujemy z zakłądaniem dodatkowych zaworków zwrotnych :roll:Davidos6662 pisze:zaloze zaworek zwrotny na powrocie...moze to pomoze,,,
ale prosze o dalsze podpowiedzi