Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 tdi] z dnia na dzien gorzej odpala

ODPOWIEDZ
Davidos6662
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 24 wrz 2013, 20:35
Lokalizacja: Kraśnik / Lubelskie

[b4 1.9 tdi] z dnia na dzien gorzej odpala

Post autor: Davidos6662 » 24 wrz 2013, 20:40

witam od paru dni z dnia na dzien mam taki problem... po kilku godzinach w pracy nie moge odpalic samochodu znaczy odpala ale po kilku albo kilkunastu sekundach... rozrusznik kreci i zachowuje sie samochód tak jakby lapal i znow kreci i dopiero odpala...
w czym moze lezec problem...dodam ze gdy wkoncu opdala postoi pojade troche postoi 30 min albo godzine a czasami wiecej to odpali bez problemu
z gory dziekuje za pomoc pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2013, 20:56 przez Davidos6662, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 24 wrz 2013, 20:50

Davidos6662, _uwaga

i napisz to jakoś po ludzku, bo ja nić z tego nie rozumiem :!:
WRC is for boys.
Group B was for men.

Davidos6662
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 24 wrz 2013, 20:35
Lokalizacja: Kraśnik / Lubelskie

Post autor: Davidos6662 » 24 wrz 2013, 20:55

po prostu gorzej odpala musze krecic dobre pare sekund... i czasem juz tak jakby odpalal ale nie... dopiero po paru sekundach z trudem odpali....a jak odpale i pojezdze to wtedy jest lepiej z odpalaniem

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 24 wrz 2013, 21:06

WRC is for boys.
Group B was for men.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 wrz 2013, 22:22

Davidos6662 pisze:po prostu gorzej odpala musze krecic dobre pare sekund... i czasem juz tak jakby odpalal ale nie... dopiero po paru sekundach z trudem odpali....a jak odpale i pojezdze to wtedy jest lepiej z odpalaniem
To jak już tak odpali ,to weż go podłacz po vaga i sprawdż statyczny kąt wtrysku :mrgreen: a przed tem ,bez vaga ,sprawdż czy nie ma powietrza w przewodach paliwowych 8-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Davidos6662
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 24 wrz 2013, 20:35
Lokalizacja: Kraśnik / Lubelskie

powietrze

Post autor: Davidos6662 » 02 paź 2013, 20:29

witam
zauwazylem ze mialem babelki w przewodzie w tym co idzie od pompy do filtra paliwa(mialem przewod plastikowy przezroczysty) wymienilem na gumowy przewód
problem jest dalej rano trzeba dlugo krecic po kilka razy zeby go odpalic (tak jakby sie dławił albo dalej mial powietrze niewiem) świece żarowe grzeja... moze filtr paliwa albo zawor zwrotny ??
prosze o pomoc

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4081
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 02 paź 2013, 21:19

wystarczy poszukać
wszystko znajdziesz na forum
:arrow: http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1

Davidos6662
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 24 wrz 2013, 20:35
Lokalizacja: Kraśnik / Lubelskie

powietrze

Post autor: Davidos6662 » 05 paź 2013, 18:58

witam... pomóżcie co robic dalej?? wymienilem wszystkie przewody paliwowe od filtra paliwa...zagladalem pod spód samochodu i te przewody od baku do filtra sa suchutkie nie widac jakiegos wycieku...smok w baku jest ok...zalozylem tez nowe opaski na przewody...oraz wymienilem filtr paliwa
problem polega na tym ze w przewodzie idącym od filtra do pompy jest duzo powietrza... pojawia sie ono glownie jak po przegazowaniu puszczam gaz a gdy zgasze samochod paliwo wraz z powietrzem wraca znow do filtra
prosze o pomoc
Pozdrawiam

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 05 paź 2013, 19:27

Davidos6662 pisze:pomóżcie co robic dalej?? wymienilem wszystkie przewody paliwowe od filtra paliwa...zagladalem pod spód samochodu i te przewody od baku do filtra sa suchutkie nie widac jakiegos wycieku...smok w baku jest ok...zalozylem tez nowe opaski na przewody...oraz wymienilem filtr paliwa
problem polega na tym ze w przewodzie idącym od filtra do pompy jest duzo powietrza... pojawia sie ono glownie jak po przegazowaniu puszczam gaz a gdy zgasze samochod paliwo wraz z powietrzem wraca znow do filtra
prosze o pomoc
Szukaj cierpliwie aż znajdziesz,nikt ci tu gotowej rady nie da ,bo nikt nie wie co ci się tam dzieje pod maską .Podłącz paliwo na krótko z bańki do pompy ,proste <ok> i wszystko będzie jasne 8-) jak nawet z takim podłaczeniem na krótko , paliwo bedzie wracać ,to zawór ciśnienia wewnetrznego pompy ,zwany też zwrotnym ,nie trzyma ,lub jego dolny oring 8-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Davidos6662
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 24 wrz 2013, 20:35
Lokalizacja: Kraśnik / Lubelskie

powietrze

Post autor: Davidos6662 » 05 paź 2013, 19:42

gotowca nie chce bo nie da sie powiedziec co moze byc tak od razu:D chce tylko podpowiedzi co moze byc:D ale jak zawór nie trzyma to czy pompa lub gdzies kolo niej nie powinna wyciekac delikatnie ropa czy cos w tym stylu??

[ Dodano: 2013-10-05, 19:49 ]
i jeśli by było tak to czy od filtra pokazywaloby sie powietrze??

[ Dodano: 2013-10-05, 20:00 ]
a i dodam tez ze jak jedzie to obroty i moc jest ok

[ Dodano: 2013-10-06, 20:33 ]
witam
wczoraj poznym wieczorem zamontowalem jeszcze zaworek zwrotny na przewodzie w ktorym szlo paliwo z baku do filtra i wczoraj bylo dalej powietrze w przewodzie...
dzis rano odziwo odpalil pieknie i po przejechaniu paru powietrza nie widac...czy to ma jakis wpływ na to??

[ Dodano: 2013-10-06, 20:38 ]
wczoraj poznym wieczorem zamontowalem jeszcze zaworek zwrotny na przewodzie w ktorym szlo paliwo z baku do filtra i wczoraj bylo dalej powietrze w przewodzie...
dzis rano odziwo odpalil pieknie i po przejechaniu paru powietrza nie widac...czy to ma jakis wpływ na to??

Awatar użytkownika
DYZIO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1163
Rejestracja: 27 lis 2007, 23:39
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: DYZIO » 08 paź 2013, 14:10

Davidos6662 pisze:gotowca nie chce bo nie da sie powiedziec co moze byc tak od razu:D chce tylko podpowiedzi co moze byc:D ale jak zawór nie trzyma to czy pompa lub gdzies kolo niej nie powinna wyciekac delikatnie ropa czy cos w tym stylu??
nic nie będzie wyciekać bo cofa się do zbiornika
a i dodam tez ze jak jedzie to obroty i moc jest ok
Bo jak już zapali to pompa ciągnie paliwo i wtedy już jest wszystko ok
Davidos6662 pisze:wczoraj poznym wieczorem zamontowalem jeszcze zaworek zwrotny na przewodzie w ktorym szlo paliwo z baku do filtra i wczoraj bylo dalej powietrze w przewodzie...
dzis rano odziwo odpalil pieknie i po przejechaniu paru powietrza nie widac...czy to ma jakis wpływ na to??
Załóż jeszcze zaworek zwrotny na powrocie
A powietrze nie tak szybko zginie bardzo długo zanim układ się dokładnie odpowietrzy

Davidos6662
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 24 wrz 2013, 20:35
Lokalizacja: Kraśnik / Lubelskie

powietrze

Post autor: Davidos6662 » 19 paź 2013, 20:54

dziekuje bardzo za odpowiedz... zaloze zaworek zwrotny na powrocie...moze to pomoze,,,
ale prosze o dalsze podpowiedzi

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 paź 2013, 21:02

Davidos6662 pisze:zaloze zaworek zwrotny na powrocie...moze to pomoze,,,
ale prosze o dalsze podpowiedzi
A ja będę nudny jak flaki z olejem :-P żadne dodatkowe zaworki ,nic tu nie pomogą i kropka 8-) Ma trzymać paliwo ,tak jak jest ,bez żadnych dodatkowych zaworków ...jak nie trzyma ,to szukamy przyczyny ,a nie cudujemy z zakłądaniem dodatkowych zaworków zwrotnych :roll:
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 19 paź 2013, 22:18

Dokładnie jak kolega MUNIOR napisał nie ma co cudowac bo potem sami do tego nie dojdziemy co i jak. Musi byc tak jak ma być a nie na chwilę byle by było. Tak więc masz już przyczynę co i jak więc teraz wystarczy naprawić.
1z, komp 16 bit made by kostrz, wtryski 0,210, egr out, kat out, wolna odma, skrzynia een. Co dalej czas pokaże.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga