Witam mam 2 sprawy, pierwsza to znalazłem ostatni odłączony kabelek od gaźnika wygląda mi to na mase bo jest podłączony do obudowy gaźnika ale nie jestem pewien. Wie ktoś może czy na pewno to podłączyć pod mase? Dodam Ze na końcu tego przewodu jest wtyknięte oczko takie pod śrubę tak jak by ktoś wymieniał uszczelkę pod pokrywą zaworów i zapomniał przykręcić tego kabelka? Dodam że jeżdżę na LPG i odpalam z PB. A jak na pracującym silniku dotknę do masy tym przewodem to słychać takie "cyk" jak by zaworek jakiś się załączał ale żadnej różnicy w pracy silnika nie słychać. zaznaczony kabelek na foto
Druga sprawa to znalazłem ruszający się element przy tym gaźniku po schematach wyczytałem że to jest "zawór odcinający układ dynamicznej wentylacji komory pływakowej" za cholery nie wiem za co on odpowiada i nie wiem czy działa mi to w tym gaźniku ponieważ się rusza na boki tak jak by nie dokręcone było po prostu luźne jest ale nie da się tego wyjąć na siłę. Gaźnik mi działa w miarę dobrze nie gaśnie odpala utrzymuje obroty ok 900
Oto to coś:
To coś poważnego?
[B3 1.6 PP `89r] Gaźnik 2EE -- Porada
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To wyciąga opary paliwa z komory pływakowej aby nie zanieczyszczały środowiska, działa podobnie jak odciągnie oparów ze zbiornika paliwa i tak samo samochód może jeździć bez tego.siejkers pisze:Druga sprawa to znalazłem ruszający się element przy tym gaźniku po schematach wyczytałem że to jest "zawór odcinający układ dynamicznej wentylacji komory pływakowej" za cholery nie wiem za co on odpowiada
Ten kabel doprowadza masę na korpus gaźnika, tą wsówkę podłącza się do złączki przykręconej do jednej ze śrub trzymających pokrywę wałka rozrządu.
Kurde jaką mam dobrą pamięć od dwóch lat nie mam swojej B3ki z silnikiem PP i jeszcze pamiętam.