Witam
mechanik który ustawiał mi geometrię stwierdził iż nie jest w stanie ustawić kąta lewego koła bo brakło śruby regulującej stwierdził też iż może to być wina krzywego amortyzatora albo wyrobionej poduszki amortyzatora
Prosiłbym o opinię kolegów z forum czy dobrze postawił diagnozę
Ps. Do admina szukałem odpowiedzi w wyszukiwarce nie znalazłem
[ALL]koniec regulacji kąta geometrii
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
rekrut76, po pierwsze, to co za mechanik która zaczął ustawiać geometrie nie będąc do końca pewnym że zawieszenie jest w stu procentach sprawne ? Nie można dobrze ustawić geometrii jeśli gdzieś są luzy, nawet ilośc powietrza w kołach ma znaczenie. Co do problemu z brakiem śruby, nie jest to możliwe na seryjnym zawieszeniu. Zasugeruj mu, że ktoś przestawił kierownicę na wielokline o parę ząbków w prawo lub w lewo i teraz może brakować regulacji.
kurcze chyba bede musial pojechac do kogo innego szlag mnie juz trafia juz mi pieniedzy brakuje a tu co chwile cos zrobilem zawieche myslalem ze bedzie ok a tu jeszcze gorzej niz bylo tak to jest jak sie czlowiek nie zna
ps kierownice ustawial na wieloklinie według wskazan komputera ale jak sprawdzil katy to sie okazało że jest duży minus na lewym kole prubował to skorygowac ale stwierdził że nie ma juz możliwości regulacji bo się gwint skończył i chyba armor jest źle ustawiony albo krzywy
ps kierownice ustawial na wieloklinie według wskazan komputera ale jak sprawdzil katy to sie okazało że jest duży minus na lewym kole prubował to skorygowac ale stwierdził że nie ma juz możliwości regulacji bo się gwint skończył i chyba armor jest źle ustawiony albo krzywy