audi coupe gt 2.2kv swap 1.8T
W 1.8T kat jest dokręcany do kolektora, jest przerobiony tak żeby pasował pod 2,5'. Rury 2,5 z kolankami dorwałem za ok 14zł/kg. 130mm kupowałem nowe już nie pamiętam za ile ale coś koło 100zł. Do tego dochodzi drut do kwasiaka ile poszło też dokładnie nie wiem ale ok 5kg może więcej + argon. Spawam se sam.
Ostatnio zmieniony 19 maja 2014, 19:32 przez Papu, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
Bardzo dawno tu nie zaglądałem najwyższa pora coś odświeżyć :roll:
Katalizator poszedł won, pospawałem ładny down pipe z kwasiaka 3' i owinąłem bandażem żeby się nie grzało aż tak pod maską (bandaż daje radę)
do środka wpadły nowe skórzane mieszki
rozpóreczki home made też bardzo dobrze spełniają funkcję i myślę że wyglądają też nienajgorzej (dolnej zdjęcia jeszcze ni mam)
licznik z a3, trzydniowa rzeźba ale jest git :mrgreen:
kierownica też jest niu
na początek auto zawirusowane w evolution motor sport u Jacka Jakimowa, seria wypluła 157KM hamowanie ostateczne w tym tygodniu, zobaczymy ile wyjdzie bo jest złooo :evil:
ostatni auspuff tak ło wygląda
Zostało jeszcze uruchomić klimę - chłodnica kompresor jest, trzeba trochę kabelków i podpasować rurki. W przyszłym sezonie auto dostanie nowy pikny lakier, nad kolorem jeszcze myślę i zbieram $$$
Katalizator poszedł won, pospawałem ładny down pipe z kwasiaka 3' i owinąłem bandażem żeby się nie grzało aż tak pod maską (bandaż daje radę)
do środka wpadły nowe skórzane mieszki
rozpóreczki home made też bardzo dobrze spełniają funkcję i myślę że wyglądają też nienajgorzej (dolnej zdjęcia jeszcze ni mam)
licznik z a3, trzydniowa rzeźba ale jest git :mrgreen:
kierownica też jest niu
na początek auto zawirusowane w evolution motor sport u Jacka Jakimowa, seria wypluła 157KM hamowanie ostateczne w tym tygodniu, zobaczymy ile wyjdzie bo jest złooo :evil:
ostatni auspuff tak ło wygląda
Zostało jeszcze uruchomić klimę - chłodnica kompresor jest, trzeba trochę kabelków i podpasować rurki. W przyszłym sezonie auto dostanie nowy pikny lakier, nad kolorem jeszcze myślę i zbieram $$$
Po hamowni wyszło sobie takie coś:
Myślę, że na początek całkiem dobry wynik
Ciepło się robiło pod maską to trochę poosłaniałem to i tamto, muszę jeszcze nakierować jakiś zimny luft do filtra i będzie gitara
1.8T ma 210Nm więc trochę momentu przybyło też
Doszło kilka nowych fantów - pod maską zrobi się ładniej i możliwe że mocniej (ori tip to jest taki se ) Powoli zabieram się za przednie lampy, spryskiwacze zamontowane - dają rade :mrgreen: Przednie fotele poszły do naprawy gąbek w fotelu kierowcy zaczął wyłazić drut i atakować dolną część pleców :lol:
Myślę, że na początek całkiem dobry wynik
Ciepło się robiło pod maską to trochę poosłaniałem to i tamto, muszę jeszcze nakierować jakiś zimny luft do filtra i będzie gitara
1.8T ma 210Nm więc trochę momentu przybyło też
Doszło kilka nowych fantów - pod maską zrobi się ładniej i możliwe że mocniej (ori tip to jest taki se ) Powoli zabieram się za przednie lampy, spryskiwacze zamontowane - dają rade :mrgreen: Przednie fotele poszły do naprawy gąbek w fotelu kierowcy zaczął wyłazić drut i atakować dolną część pleców :lol: