Żółte Audi 80 Cabriolet 1997r 1.9 TDI
Podlużnice całe, belka nie naruszona. Jedyne uszkodzenia to te na zdjęciu . Cab wraca na drogi w przyszłym tygodniu <ok>DEDHI pisze:Witaj w klubie bezdaszników Mam jedno pytanie: czy podłużnice całe? czy buda jest prosta? jeżeli nie ... to buda jest nic nie warta, fura tylko nadaje się na graty. Cena za furę jest OK. Fajnie by było żeby wróciła na drogę. Może trochę się martwię żeby nie wyszedł ulep... Z tymi laminatami to dobra nauczka, tylko trochę bolesna. Pamiętaj kupuj tylko oryginały, jest full części i uczciwych ludzi który sprzedają fajne graty
Powodzenia w projekcie <ok>
[ Dodano: 2013-10-21, 23:04 ]
Kurczę no nie wierze :shock: . Na tym forum są chyba wszyscy, których poznałem przy zakupie części :lol: To byly lekkie dzwony.. Uszkodzone zderzaki maska lampy i z tyłu klapameir pisze:po takich dzwonkach nie ma prawa być skrzywiona buda zwłaszcza w cabrio A ja się z kolegą już poznałem byłem u ciebie po felgi
Blenda niech też Ci służy <ok> Też tak myslę że aż takich strasznych uszkodzeń nie ma dobrze że naprawiasz będzie jeszcze cieszyć okodaawidd95 pisze:Podlużnice całe, belka nie naruszona. Jedyne uszkodzenia to te na zdjęciu . Cab wraca na drogi w przyszłym tygodniu <ok>DEDHI pisze:Witaj w klubie bezdaszników Mam jedno pytanie: czy podłużnice całe? czy buda jest prosta? jeżeli nie ... to buda jest nic nie warta, fura tylko nadaje się na graty. Cena za furę jest OK. Fajnie by było żeby wróciła na drogę. Może trochę się martwię żeby nie wyszedł ulep... Z tymi laminatami to dobra nauczka, tylko trochę bolesna. Pamiętaj kupuj tylko oryginały, jest full części i uczciwych ludzi który sprzedają fajne graty
Powodzenia w projekcie <ok>
[ Dodano: 2013-10-21, 23:04 ]Kurczę no nie wierze :shock: . Na tym forum są chyba wszyscy, których poznałem przy zakupie części :lol: To byly lekkie dzwony.. Uszkodzone zderzaki maska lampy i z tyłu klapameir pisze:po takich dzwonkach nie ma prawa być skrzywiona buda zwłaszcza w cabrio A ja się z kolegą już poznałem byłem u ciebie po felgi
- enzoo
- Audi 80 Klub
- Posty: 974
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
- Imię: Mirosław
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Legnica
witamy Ciebie no jak go zrobisz będzie niezła osa i bardzo dobrze że nie dałeś go zezłomować tylko odbudowujesz co raz więcej osób widząc rocznik poniżej 2000 r chce złomować a nie widzi pasji do starszych samochodów szczególnie do 80tek których buda mimo konstrukcji z 86 rok do tej pory jest ponad czasowa
o to ze opony beda tary to bym sie nie bal mysle ze tak nisko nie da sie go posadzic na 16' w poliftowych cabrio jest dosc duze wzmocnienie progu i przy duzej glebie sprawia to wiele problemu przy 16' bylaby masakra
a co do obnizania to najtanszy jest kit springi + amortyzatory mysle za -60mm byloby ok
wszystko zalezy od ilosci kasy jaka masz do wydania :mrgreen:
a co do obnizania to najtanszy jest kit springi + amortyzatory mysle za -60mm byloby ok
wszystko zalezy od ilosci kasy jaka masz do wydania :mrgreen:
Witam ponownie :mrgreen: Autko jest już jeżdzące i dodaje parę fotek z małej sesyjki <ok>
http://tufotki.pl/CtscS
http://tufotki.pl/CtscS
-60 może być za mało niestety kolega ma takie borbety i dopiero przy -80 jakoś to wygląda ale jest hardkor...bendek88 pisze:o to ze opony beda tary to bym sie nie bal mysle ze tak nisko nie da sie go posadzic na 16' w poliftowych cabrio jest dosc duze wzmocnienie progu i przy duzej glebie sprawia to wiele problemu przy 16' bylaby masakra
a co do obnizania to najtanszy jest kit springi + amortyzatory mysle za -60mm byloby ok
wszystko zalezy od ilosci kasy jaka masz do wydania :mrgreen:
Najlepiej to gwint kręcisz ile chcesz i regulujesz aby nie dobijał na dołach