Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 tdi b4] mocno kopci na czarno

ruski007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 14 lis 2008, 23:34
Lokalizacja: Zamość

Post autor: ruski007 » 31 sty 2011, 20:05

Na szczęście ja mam 94r na Pierburgu wiec może podejdzie. A jak nie to rozmawiałem ze sprzedającym telefonicznie i był na tyle miły że jeśli tej rury nie sponiewieram i mocno nie wybrudzę to mogę odesłać jak nie podejdzie ;) Póki co mam czym jeździć więc audi stoi sobie w garażu i czeka na nową rurkę :P

[ Dodano: 2011-01-31, 20:08 ]
gibaj szkoda że tak późno się o tym dowiaduję :/ jakieś 1,5h temu kupiłem tę z allegro. Ale jeśli ona nie będzie pasować to na pewno się odezwę. Ile chcesz za ta rurę??

[ Dodano: 2011-02-03, 19:06 ]
Zamontowałem dziś rurę no i niby jakaś poprawa jest. Wydaje mi się że mniej kopci ale niestety nadal nie jest tak jak powinno być :(
Już mam powoli tego dość dlatego postanowiłem oddać go w jakieś dobre ręce do diagnozy.

Czy możecie mi kogoś polecić w okolicach Zamościa lub Lublina?? Może być też Kraków i okolice bo tam studiuje. Jest coś takiego pod lublinem jak Woliński Diesel Centrum. Wie ktoś coś o tym zakładzie?

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 22 paź 2013, 22:32

Polecam Skrobów Serwis :)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 paź 2013, 22:46

MarcinexB4 pisze:Polecam Skrobów Serwis :)
A ja nie 8-) no chyba że ktoś bogaty z domu :mrgreen: ruski007, Zapraszam do siebie ,Lubartów 25 km z Lublina 8-) (Skrobów tuż obok :-P )i zadnych gdybań ,może to ,może tamto ,ten typ tak ma itp ...szybka diagnoza i szybkie usuniecie przyczyny :-D UPSSSS... :shock: Dopiero teraz zauwazyłem ,że post kolegi pytającego ,jest z 2011 ,więc zapewne mało go to interesuje ;-)
Ostatnio zmieniony 23 paź 2013, 18:10 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 3 razy.

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 23 paź 2013, 06:53

Maly offtop ale kotleta odswiezacie :shock:

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 23 paź 2013, 13:13

A co może mają nowy temat założyć by zaśmiecać forum?

pok3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 15 lip 2010, 11:30
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: pok3r » 29 paź 2013, 00:11

Mi też ostatnio bardziej dymi na czarno, wydaje mi się być słabszy, wolniej przyspiesza i więcej pali. Kiedyś nie było obawy przy wyprzedzaniu że się samochód nie zbierze. Mam 1993r na osprzęcie zapewne boscha. Jest ktoś z kuj pom? kto mógłby sprawdzić co jest ze samochodem czy idzie jak należy czy jednak nie.

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 29 paź 2013, 08:15

Sprawdź przede wszystkim układ dolotowy, czy nie ma nigdzie dziur. Może gdzieś jest zachlapane olejem, to będzie łatwiej znaleźć dziurę- o ile taka jest. Później wpiąć się manometrem w układ i zobaczyć jakie ciśnienie daje turbina.

pok3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 15 lip 2010, 11:30
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: pok3r » 29 paź 2013, 21:48

Turbo miałem sprawdzane i daje tyle ile powinno.

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 29 paź 2013, 22:36

Forumowicz endriu210 jest z pomorskiego. Koledzy z forum polecają go, tak że śmiało uderz do niego- na pewno pomoże.
https://audi80.pl/endriu210,u,7112.htm

pok3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 15 lip 2010, 11:30
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: pok3r » 04 lis 2013, 15:05

Kontaktowałem się przez PW z endriu210 mam do niego 190 km więc muszę konkretnie się umówić. Chyba że znajdzie się jeszcze ktoś bliżej

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 04 lis 2013, 19:45

Wydaje mi sie kolego ze masz problem z przeplywka - o ile faktycznie tiurbo laduje tyle co powinno :P Pozbadz sie kata, zaslep egr i sprawdz przeplywke :-P

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 08 lis 2013, 15:47

przeplywka jak jest uszkoddzona tomoze dawac takie objawy ale tez moze dawaj czujnik temperatury cieczy chłodzacej. sprawdz czy błedow niema lub czy cos neijest uszkodzone ale czujnik od temperatury czieczy musisz zmierzyc na opornosc i powinna sie zmiejszac z wraz ze wzrostem temeratury cieczy....
bo raz miałem taki przypadek ze auto duzo paliło i sonde lambde wymieniłem pozniej czujniki a pozniej własnie wkurzyłę sie i do elektronika pojechałe a on wali mi ze przeplywka zle daje dane do ECU i on daje podwojna dawke paliwa.... to roznie bywa ale lepie przeplywke pozyczyc lub kupic i podmienic wtedy zobaczyc czy kopci na czarno.... elektronika jest taka ze byle co sie popsuje a powoli takie straty pieniezne ze szkoda gadac....

pok3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 15 lip 2010, 11:30
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: pok3r » 08 lis 2013, 16:20

Temperaturę mi pokazuje dobrze. W jaki sposób sprawdzić przepływkę? Przez kompa? Mi właśnie coś nie chce się połączyć.

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 08 lis 2013, 17:50

Ogólnie to nie ma co gdybac to niestety bosch ale idzie sprawdzic kilka rzeczy. podlacz auto na kompie sprawdz czujniki( temp cieczy i paliwa, temp w dolocie) podlacz przeplywke od kogos kto ma 100% sprawne auto .i przedewszystkim filtr powietrza ale o tym to chyba nie 3ba wspominac :-P A jak nie da rady jechac do muniora to ogarnie auto :)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 lis 2013, 18:07

Tomcionerwus pisze:przeplywka jak jest uszkoddzona tomoze dawac takie objawy ale tez moze dawaj czujnik temperatury cieczy chłodzacej. sprawdz czy błedow niema lub czy cos neijest uszkodzone ale czujnik od temperatury czieczy musisz zmierzyc na opornosc i powinna sie zmiejszac z wraz ze wzrostem temeratury cieczy....
bo raz miałem taki przypadek ze auto duzo paliło i sonde lambde wymieniłem pozniej czujniki a pozniej własnie wkurzyłę sie i do elektronika pojechałe a on wali mi ze przeplywka zle daje dane do ECU i on daje podwojna dawke paliwa.... to roznie bywa ale lepie przeplywke pozyczyc lub kupic i podmienic wtedy zobaczyc czy kopci na czarno.... elektronika jest taka ze byle co sie popsuje a powoli takie straty pieniezne ze szkoda gadac....
Tak ogólnie ,to nic się nie zgadza ,z tego co opisujesz :roll: ..tu żadnych sond lamda nie ma ,a niesprawna przepływka ,nigdy nie spowoduje zbyt duzej dawki ,tylko wręcz odwrotnie :roll: ;-) ale mniejsza o to :mrgreen:
pok3r pisze:Temperaturę mi pokazuje dobrze.
Gdzie ? na liczniku pewnie :-P na starym boschu ,podłaczając kompa ,w stopniach temperatury na pewno nie zobaczysz ;-)
pok3r pisze:W jaki sposób sprawdzić przepływkę? Przez kompa?
Niby tak ,ale wątpię żebyś potarfił te wskazania zinterpretować ...nawet na pierburgu ,sprawna przepływka może pokazywać zbyt małe wartości ....99,9 % sprawdzających to w logach ,powie że przepływomierz do wymiany ...a ja powiem że nie koniecznie :mrgreen: ,bo zbyt małe ciśnienie doąłdowania w dolocie ,też będzie tego przyczyną ;-) ,Ale na wszystko jest sposób ,żeby sprawdzić ;-) .Jedż do Endriu ,to ci znajdzie przyczynę ,bo do mnie masz raczej za daleko ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl