Tomcionerwus pisze:przeplywka jak jest uszkoddzona tomoze dawac takie objawy ale tez moze dawaj czujnik temperatury cieczy chłodzacej. sprawdz czy błedow niema lub czy cos neijest uszkodzone ale czujnik od temperatury czieczy musisz zmierzyc na opornosc i powinna sie zmiejszac z wraz ze wzrostem temeratury cieczy....
bo raz miałem taki przypadek ze auto duzo paliło i sonde lambde wymieniłem pozniej czujniki a pozniej własnie wkurzyłę sie i do elektronika pojechałe a on wali mi ze przeplywka zle daje dane do ECU i on daje podwojna dawke paliwa.... to roznie bywa ale lepie przeplywke pozyczyc lub kupic i podmienic wtedy zobaczyc czy kopci na czarno.... elektronika jest taka ze byle co sie popsuje a powoli takie straty pieniezne ze szkoda gadac....
Tak ogólnie ,to nic się nie zgadza ,z tego co opisujesz :roll: ..tu żadnych sond lamda nie ma ,a niesprawna przepływka ,nigdy nie spowoduje zbyt duzej dawki ,tylko wręcz odwrotnie :roll:

ale mniejsza o to :mrgreen:
pok3r pisze:Temperaturę mi pokazuje dobrze.
Gdzie ? na liczniku pewnie

na starym boschu ,podłaczając kompa ,w stopniach temperatury na pewno nie zobaczysz
pok3r pisze:W jaki sposób sprawdzić przepływkę? Przez kompa?
Niby tak ,ale wątpię żebyś potarfił te wskazania zinterpretować ...nawet na pierburgu ,sprawna przepływka może pokazywać zbyt małe wartości ....99,9 % sprawdzających to w logach ,powie że przepływomierz do wymiany ...a ja powiem że nie koniecznie :mrgreen: ,bo zbyt małe ciśnienie doąłdowania w dolocie ,też będzie tego przyczyną

,Ale na wszystko jest sposób ,żeby sprawdzić

.Jedż do Endriu ,to ci znajdzie przyczynę ,bo do mnie masz raczej za daleko
