AMBlENTE pisze:sorki kopnalem sie
![:)](https://audi80.pl/images/smilies/usmiech.gif)
z ta 30:) bo owszem w b4 jest 24:)
Nie koniecznie. Jest też imbus 14 przy małym łożysku lub imbus 16 przy dużym. 22 też jest potrzebne.
14 lub 15 do kontry przy zaciskach, 15 przy stabilizatorach. Wiele imbusów, torxów i spline, praktycznie od najmniejszych przy liczniku etc. aż do np 55 w przypadku odręcenia śruby poduszki powietrznej pasażera. Torx z dziurka do np rozkręcenia obudowy stacyjki. 16 i 18 tez się przydało. Jak ktoś wymienia hamulce i zmienia koła, owszem, starczy pare nasadek, jak chcesz dosłownie rozkręcać wszystko bez kombinowania potrzeba jest bardzo wiele kluczy. I warto zainwestowac w zestaw za 500zł, bo masz praktycznie wszystko, nie kombinujesz i nie dokupujesz. Przedłużki, nasadki długie, itd. to wszystko ułatwia pracę, skraca czas. A to, że w takim dużym zestawie pare kluczy użyje się raz na ruski rok to chyba normalne... Warto sobie dokupić jak mówiłem, imbus 16 i 14, oraz dynamometr jak się lubi samemu bawić w składanie silnika, oraz klucz do nakrętki przy poduszce amortyzatorów przednich.