[80 B3 3A] rzuca autem w lewo i prawo
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
- Wichur
- Forum Audi 80
- Posty: 113
- Rejestracja: 16 sie 2008, 12:10
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
było jebnięcie... ale nie wiem jak mocne. Gemoetria jest przestawiona, o 1-2cm wedlug punktow. A czy 4 slady zostawia to nie wiem dokladnie bo nigdy nie sprawdzalempercevalle pisze:Wichur, pomierz geometrie auta, czy da sie wogóle jeszcze cośkolwiek ustawić. Nie wiem jaka to była stłuczka, ale chyba dość solidna skoro auto robi cztery ślady
A prostowanie to przyjemnosc okolo 5000,- co mnie zniecheca i to bardzo.
Nie wymienilem w zawiasie tylko lozysk, gum stabilizatora i lacznikow. Chociaz wydaje mi sie, ze prawe lozysko juz powoli chuczec zaczyna
miałem duzo aut i troche już przeżyłem wymian, przygód itd i za każdym razem jak były do wymiany tuleje belki tylenj do wymiany były takie same objawy .. obecnie w passacie mam do wymiany tuleje belki i amory .. jak ktoś chce sie pobujać zapraszam na jazdę próbną ps w szczurze było to samo nie było tuleji i powyżej 160 bałem się jeździć bo juz sam zaczynał spkręcać
- thechriskpl
- Forum Audi 80
- Posty: 44
- Rejestracja: 30 lis 2012, 15:09
Odgrzewam
Mam podobny problem. Na prostej drodze jedzie ok, a w koleinach "mjota mnom jak szatan" Auto żyje swoim własnym życiem
Tuleje tylnej belki wymienione i dalej to samo. Wiem, że na 100% mam do wymiany amorki i przód i tył, ale chyba od tego auto by nie skręcało. Teraz jeżdżę na 17", 8.5" i wiadomo, że im szersza felga tym bardziej ściąga w koleinach, ale na zimówkach 195 szerokość miałem podobnie tyle, że z mniejszym skutkiem. Czy to może być kolumna kierownicza? A może wystarczy pojechać na ustawienie geometrii?
Mam podobny problem. Na prostej drodze jedzie ok, a w koleinach "mjota mnom jak szatan" Auto żyje swoim własnym życiem
Tuleje tylnej belki wymienione i dalej to samo. Wiem, że na 100% mam do wymiany amorki i przód i tył, ale chyba od tego auto by nie skręcało. Teraz jeżdżę na 17", 8.5" i wiadomo, że im szersza felga tym bardziej ściąga w koleinach, ale na zimówkach 195 szerokość miałem podobnie tyle, że z mniejszym skutkiem. Czy to może być kolumna kierownicza? A może wystarczy pojechać na ustawienie geometrii?