Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI 1Z] Pasek wielorowkowy

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 20 paź 2013, 21:10

bozmek pisze:A firma Gates? co o tym sądzicie? contitech zawodzi mnie ostatnio.
jedna i druga bardzo dobra,a jeżeli cię conti zawodzi to widocznie jest tego jakiś powód
może napiszesz pod jakim kątem cię zawodzi

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 21 paź 2013, 07:49

Zawodzi pod względem tego ze jest cięty fabrycznie i ma przecięte nitki i po jakimś czasie zbrojenie sie odrywa z boku i za chwile paska nie ma nie tylko mi tak się robi bo i bratu kolega też miał tak samo. Spróbuje Gates teraz założyć jak kupiłem z niemiec to był taki założony dość chwile jeździłem i ktos wcześniej i dość dobrze wygląda.

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 21 paź 2013, 19:56

spróbuj Gates w takim razie,ale jak on ci kopyta wyciągnie to stawiał bym na koła

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 23 paź 2013, 11:15

A umnie kilka dni.i moze 300km po zmianie paska. A juz po scierane oznaczenia na pasku i rolka ostro piszczy, rolka w lato zmieniana, juz niewiem sam co jest.

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 24 paź 2013, 00:00

rolka jakiej firmy założona ?

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 24 paź 2013, 09:57

ruvile. i taka sama była założona, w południe przyjżałem sie dokładnie rolce i paskowi,nie chodzi równo rolka po pasku, zmieniać napinacz kompletny?

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 24 paź 2013, 20:57

nagraj to i wrzuć filmik

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 24 paź 2013, 22:27

o kur. :shock: piszczenie paska? czy schodzenie z rolki?

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 26 paź 2013, 23:30

Ja wam polecę paski Dayco. Dobra jakość i cena ;-)

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 27 paź 2013, 00:22

:shock: w kasbue taki mam chwilowo, do zmiany mam napinacz,

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 15 wrz 2015, 07:25

panowie, odświerze temat bo kilka osób miało problem z zamontowaniem paska 890mm, podam wskazówkę dzięki której w ciągu minuty udało mi się założyc pasek, od strony chłodnicy na napinaczu jest plastikowa zaślepka nakrętki kontrującej, odpowiedzialnej za montaż napinacza, na teą nakrętkę nakładamy płasko oczkowy klucz i luzujemy napinacz do maksymalnej pozycji dzięki czemu bez problemu pasek wchodzi na rolkę alternatora, później przekręcamy wałkiem pełen obrót silnika i pasek już na swoim miejscu... dodam, że wyżej wymienione problemy ze zrywającymi paskami mogą mieć powiązanie z użyciem nie właściwego paska (nie właściwej długości) etka mówi że do silnika 1z bez klimy należy założyć pasek o długości 890mm

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 15 wrz 2015, 07:51

Ja mam wygięty drut zbrojeniowy zrobiona taka fajkę zakładam od góry i elegancko popuszczam pasek ,czasami trzeba odkręcić łapę bo rolka się spiera na niej i nie chce zejść więcej w dół :-P

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 15 wrz 2015, 08:26

nie wiem, mi się rolka nie oparła o łapę silnika, a udało się ściągnąć, z tym drutem też próbowałem, ale wciąż był mało polzuzowany napinacz

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 15 wrz 2015, 11:43

890? według etki i wszystkich książek umnie pasek jest 6PK906 a wszystko ori siedzi,żaden inny nie wchodzi,klimy niema, jakieś podpowiedzi czemu?

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 15 wrz 2015, 11:49

Ja się spotkałem nawet ze był 888 ale zawsze 890 lud dłuższy zakładałem z klima 1173 idzie ważne jest by napinacz dobrze pracował w pełnym zakresie i napinał odpowiednio.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl