[B4 1.9 1Z 90KM] Nie podaje paliwa na wtryskiwacze
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
Według mnie chodzi o dawke paliwa, zależnie o grubości tego dystansu przesuwa się tłoczek względem nastawnika.
---- edit
W Boschu dostępne są te dystanse, zamówiłem w zaprzyjaźnionym warsztacie jeszcze raz nowe o-ringi + ten dystans, ma przyjechać w środe. Mierzyłem, wyszło że miał 2,22mm czyli jest to numer boschowski 1 460 100 673. Oby zatrybiło wszystko po złożeniu <ok>
[ Dodano: 2013-10-31, 15:17 ]
Dziś dostałem dystans - 35zł , pompa już w połowie złożona. Mam nadzieję że uda mi się dobrze wyregulować.
Dodam kilka zdjęć
-zapakowany dystans
-zdjęta pokrywa zaworów zablokowany wałek i pompa. ściągamy koło zębate pompy.
-wnętrze pompy od strony tłoko-rozdzielacza, z wyjętą falą. krawędź trochę zardzewiała o-ring się zużył i dlatego tam leciało
Później wyedytuje, napisze czy się udało.
[ Dodano: 2013-11-01, 20:29 ]
Pompa śmiga, bryczka też. Odpaliła z pierwszego kręcenia przy dawce 16 mg = ~50 jednostek w grupie 000 :shock:. Dawkę z grubsza ustawiłem na 10 jednostek, nie miałem czasu zbytnio dzisiaj. Jeszcze jutro porządnie rozgrzeję i zapodam ~15-20 jednostek czyli jakies 3.5mg.
Dzięki za rady i pomocną dłoń <ok>
---- edit
W Boschu dostępne są te dystanse, zamówiłem w zaprzyjaźnionym warsztacie jeszcze raz nowe o-ringi + ten dystans, ma przyjechać w środe. Mierzyłem, wyszło że miał 2,22mm czyli jest to numer boschowski 1 460 100 673. Oby zatrybiło wszystko po złożeniu <ok>
[ Dodano: 2013-10-31, 15:17 ]
Dziś dostałem dystans - 35zł , pompa już w połowie złożona. Mam nadzieję że uda mi się dobrze wyregulować.
Dodam kilka zdjęć
-zapakowany dystans
-zdjęta pokrywa zaworów zablokowany wałek i pompa. ściągamy koło zębate pompy.
-wnętrze pompy od strony tłoko-rozdzielacza, z wyjętą falą. krawędź trochę zardzewiała o-ring się zużył i dlatego tam leciało
Później wyedytuje, napisze czy się udało.
[ Dodano: 2013-11-01, 20:29 ]
Pompa śmiga, bryczka też. Odpaliła z pierwszego kręcenia przy dawce 16 mg = ~50 jednostek w grupie 000 :shock:. Dawkę z grubsza ustawiłem na 10 jednostek, nie miałem czasu zbytnio dzisiaj. Jeszcze jutro porządnie rozgrzeję i zapodam ~15-20 jednostek czyli jakies 3.5mg.
Dzięki za rady i pomocną dłoń <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 148
- Rejestracja: 29 sty 2013, 20:13
- Lokalizacja: Tarnów małopolska
Koledzy dzisiaj miałem taki myk z autkiem. Jade sobie, nagle brak mocy a potem silnik zgasł. Pokręciłem troche ale nic. Otwieram maskę a tam pusty wężyk od zasilania pompy. Zdjąłem go zassałem paliwa i odpaliło ale na chwile. potem znowu kicha. Sprawdziłem drożność zasilannia od baku i jest ok. po prostu nie może zassac z tak daleka a z banki postawionej na silniku jest ok. Czy to oznacza że padła pompa?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5486
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 148
- Rejestracja: 29 sty 2013, 20:13
- Lokalizacja: Tarnów małopolska
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Masz napisane co jest przyczyną i co nalezy zrobić ,ale widze że wolisz kombinować po swojemu ,zamiast skorzystać z doświadczenia innych .Więc skoro wiesz lepiej to nie wiem po co szukasz pomocy na forummariusz1979 pisze:No dobra, ale jak by ten zaworek nie trzymał to bedzie sie zapowietrzało a ja zacisnołem wężyk z powrotu a bomble dalej naparzały więc chyba to nie tu przyczyna.
apropos tego filtra bo go dziś wymieniłem i wsadziłem przezroczyste wężyki, wywaliłem też ten zaworek co był na powrocie, natomiast moje pytanie jest takie w ori filtrze miałem czujnik wody, ale w filterku zastępczym jest otwór z mniejszym gwintem i po prostu go nie podłączyłem, czy ktoś z Was ma filtr gdzie ten czujnik pasuje P&P ?