Przywitaj się z nami
Cześć .Jestem Marek pozdrawiam wszystkich klubowiczów audi 80 .Mam audi 80 b4 avant 2,0 abk 115 km w samej benzynie.Jestem zawodowym mechanikiem ale sam czasami potrzebuję porady.Co będę wiedział to podpowiem.Uczestniczę w różnych forach to i postanowiłem się tu zapisać . Bo czasami nawet proste samochody mają więcej zagadek jak te skomplikowane. :-D
cześć koledzy!
Mam na imię Mariusz, mieszkam w Krakowie. Moje auto to Audi 80 1,9 tdi rok 1993 sedan. Kupiłem go kilka dni temu. Zawsze mi się podobały te samochody choć aut już miałem ...naście i to duuużo młodszych to jak wsiadłem do niej w słoneczny dzień, uchyliłem sobie szyberdach, włączyłem muzyczkę i zamruczał poczciwy 1Z to doszedłem do wniosku że tego właśnie szukałem:) pozdrawiam wszystkich
Mam na imię Mariusz, mieszkam w Krakowie. Moje auto to Audi 80 1,9 tdi rok 1993 sedan. Kupiłem go kilka dni temu. Zawsze mi się podobały te samochody choć aut już miałem ...naście i to duuużo młodszych to jak wsiadłem do niej w słoneczny dzień, uchyliłem sobie szyberdach, włączyłem muzyczkę i zamruczał poczciwy 1Z to doszedłem do wniosku że tego właśnie szukałem:) pozdrawiam wszystkich
-
grzesiekodmebli
- Forum Audi 80

witam
jestem grzesiek z jeleniej góry - posiadam audi 80 b4 avant 2.0 e junkers w zestawie
na forum trafiłem szukając pomocy przy wymianie nagrzewnicy ( jestem w trakcie roboty, wprowadzam w czyn uzyskane informacje i stwierdzam, że vw t4 było chyba łatwiejsze do ogarnięcia jeśli chodzi o wymianę nagrzewnicy )
takie forum to zbawienie dla ludzi chcących własnymi rękoma popracować przy swoim audi
pozdrawiam
jestem grzesiek z jeleniej góry - posiadam audi 80 b4 avant 2.0 e junkers w zestawie
na forum trafiłem szukając pomocy przy wymianie nagrzewnicy ( jestem w trakcie roboty, wprowadzam w czyn uzyskane informacje i stwierdzam, że vw t4 było chyba łatwiejsze do ogarnięcia jeśli chodzi o wymianę nagrzewnicy )