Zlecilem wymianę drązków kierowniczych i koncowek oraz peknietej harmonijki na maglownicy.
Zapewniono mnie ze zbieznosc zrobiono ale na przegladzie okresowym diagnosta pokazal mi ze punkt mocowania lewej koncowki drazka kierowniczego na mcphersonie dotyka opony!! a prawy jest jakies 5 mm od opony.
widac ze cos po oponie sie slizga ale jej jeszcze nie zdziera.
Moje pytanie:
- czy drazki kierownicze mocowane sa do maglownicy na sztywno tymi dwiema srubami? czy tam sa mozliwe jakies korekty co do pochylenia?
- albo czy problem jest z za duzym wypuszczeniem na srubie regulacyjnej samych koncowek drazków przez co sa przykrecone do mcphersona i znajduja sie przy oponie tak ze ocieraja i zmienilo sie pochylenie kola
- czy moze za pochylenie kola odpowiadaja te dwie duze sruby na zwrotnicy?
Swoja droga ładna opinia o tym warsztacie co ustawial zbieznosc
nic nie jest krzywe, na nic nie najechalem, luzów nie ma, na tych felgach bolero 17 i kapec 215 jezdze od poczatku i takich jaj nie bylo.
kola jak patrze na nie to sie rozjezdzaja, szerzej leza na ziemi wzgledem siebie,
[B4 Coupe] koncowki drazka ocieraja o opone
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
Jeżeli masz końcówki drążka febi to tak będzie. Zmień na lemfordera i nie będzie tarło. Nie ma rozróżnienia na końcówkę lewą i prawą rózne są tylko drążki.
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=96791
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=96791
Tak jak mowisz, rozne sa drazki prawy i lewy, ale koncowki juz raczej sa takie same-ja nie widzialem w nich roznicy, oba identyko
kojarzycie moze czy na zwrotnicy, czyli tym zeliwnym elemencie przykreconym do oslony amora za pomaca dwoch srob jest jakas regulacja pochylenia koła?
Podjade na geometrie i ust zbieznosci
Dzieki za inf
kojarzycie moze czy na zwrotnicy, czyli tym zeliwnym elemencie przykreconym do oslony amora za pomaca dwoch srob jest jakas regulacja pochylenia koła?
Podjade na geometrie i ust zbieznosci
Dzieki za inf