Jak kupiłem swoją Audi 80 B2 to zauważyłem, że jak staną przed autem to prawa część samochodu jest niżej jak lewa, na początku myślałem, że może samochód nie stoi równo ale u mnie pod garażem jest równo jak na stolnicy i jest to samo stąd moja podejrzenia że albo coś pękło i siadło albo sprężyna jest już wytłuczona.
Amory były tyle co wymieniana więc wiem, że są ok ale sprężyny są założone jeszcze w Ingolstadt 30 lat temu więc możliwe, że po prostu umarły.
Może mi ktoś coś poleci, bo chciał bym nieco obniżyć sylwetkę auta ale bez tzn gleby, zależy mi głównie na komforcie jazdy.
Czy ktoś z Was zakładał inne sprężyny, jakieś nieco niższe albo i lepsze od fabrycznych?
[80 B2] Sprężyny przód
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Możesz spróbować poszukać fabrycznych -20/25mm od B3 i B4. Lekki tuning i będą pasować do B2. Jeśli nie chcesz się bawić i kupić dedykowane szukaj H&R progresywne. Obniżenie i jednocześnie zachowanie komfortu przy zastosowaniu seryjnych ale gazowych amorków. Przy zastosowaniu np Bilstein B4 będzie sztywniej ale nadal mega komfort.
Zobaczę na te poduszki, być może jeszcze poprzednie właściciel coś poknocił, co do sprężyn to na pewno chcę nieco obniżyć samochód więc przód i tył oraz usztywnić, gdyż wkurzające jest gdy w zakrętach auto buja się na boki jak Mercedes W123, ale jak wspomniałem nie chcę aby odbiło się to na komforcie jazdy, sztywniejsze to nie twarde jak w sportowym wozie do driftu
Tylko teraz pytanie H&R progresywne czy Bilstein, jaka jest różnica między jednymi a drugimi sprężynami?
Tylko teraz pytanie H&R progresywne czy Bilstein, jaka jest różnica między jednymi a drugimi sprężynami?