Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.8 JN] przerobienie układu zasilania na gaźnik.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
elektryk182
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 06 cze 2012, 18:30
Lokalizacja: LHR

[1.8 JN] przerobienie układu zasilania na gaźnik.

Post autor: elektryk182 » 29 paź 2013, 21:28

Witam.Mam pytanie, czy do silnika z wtryskiem mechanicznym podejdzie bez problemu kolektor ssący z silnika gaźnikowego?Z tego co słyszałem to wtrysk ma kolektor z półokrągłymi wylotami a gaźnik z całkowicie okrągłymi ale nie wiem czy to w czymś przeszkadza, proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 30 paź 2013, 07:42 przez elektryk182, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 29 paź 2013, 22:00

A kolega nie wie co to szlifierka, wiertarka pilnik i frezarka? <ok>
Wszystko da sie spasowac. Jak z przodu B3 robia B4 to i JN da sie przerobic na np. PM. Gorzej jedynie benzyne na diesla przerobic <ok>

elektryk182
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 06 cze 2012, 18:30
Lokalizacja: LHR

Post autor: elektryk182 » 30 paź 2013, 19:18

Z tego co sam widzę to po założeniu kolektora z gaźnikowca pozostaną dziury w głowicy na montaż do normalnego kolektora :/

Pampek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 16 lut 2010, 23:15
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Pampek » 02 lis 2013, 18:36

gdy ja przechodzilem na taki gaznik z mechanicznego wsadzilem kolektor gaznik i dziury zaslepilem wtryskami i po problemie :)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 03 lis 2013, 16:30

Gdzieś dawniej ktoś wspominał że wystarczy dorobić dodatkową przekładkę z blachy zasłaniającą część otworu w które wchodziły wtryskiwacze.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 03 lis 2013, 17:27

a nie lepiej wtryski i sterownik z ABT?? <ok>

Pampek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 16 lut 2010, 23:15
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Pampek » 03 lis 2013, 20:00

nie znam tematu mozesz go poglebic? opisac co i jak ?
jak bedzie fajny skorzystam :)

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 03 lis 2013, 21:20

Listwa wtryskowa, sterownik, przepływka, pompa paliwa od dawcy wkładamy, tylko pewnie będzie trzeba ciśnienie wtrysku obniżyć bo wtryski przyduże jak na 1,8.

Patent wymyślony przed chwilą wiec nie testowany :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl