[b3/b4] Zaciski 256x22 z B3 do 280x13 B4?
[b3/b4] Zaciski 256x22 z B3 do 280x13 B4?
Witam, moje zaciski w B4 wymagają regeneracji a mogę mieć w super stanie zaciski z B3 Girling 256x22, wiecie może czy podejdą do jarzm B4 Lucas 280x13? Przewertowałem właśnie całe 24 strony tego topiku i nic nie znalazłem na ten temat Odrazu zadam drugie pytanie, czy nawet kompletne zaciski z jarzmami z B3 będę pasować do B4? W B3 hamują naprawdę super, sporo lepiej niż 280mm w B4 stąd taki plan :mrgreen:
Nie zakładaj hamulców o mniejszej średnicy bo będą gorzej hamowały.
Hamulce w b3 jeśli są lepsze to tylko z tego powodu, że koła są mniejsze i samochód lżejszy.
Konstruktorzy nie na darmo obliczyli 280 mm do B4. Jak tarcze będą mniejsze to zaciski muszą mieć większą średnicę aby normalnie hamować.
Zacisków na 256 mm wydaje mi się, że nie zmieścisz na tarczy 280 mm.
Hamulce w b3 jeśli są lepsze to tylko z tego powodu, że koła są mniejsze i samochód lżejszy.
Konstruktorzy nie na darmo obliczyli 280 mm do B4. Jak tarcze będą mniejsze to zaciski muszą mieć większą średnicę aby normalnie hamować.
Zacisków na 256 mm wydaje mi się, że nie zmieścisz na tarczy 280 mm.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
nie kłam klocki są te same dla 280 jak i 256. ja na Twoim miejscu zmieniłbym jedynie jarzma od 280x22 i założył wentylki zamiast litych. poczułbyś różnicę. ewentualnie komplet z v6 276x25 dwutłoczkowe. Straszą, że ceny klocków i tarcz powalają, co jest po 1 bzdurą, po 2 nie zmieniasz klocków ani tarcz codziennierafal9h10 pisze: Zacisków na 256 mm wydaje mi się, że nie zmieścisz na tarczy 280 mm.
I weź pod uwagę, że ET tarczy w B3 i B4 jest inne. Nie wiem co tam chcesz zostawić, czy tylko zacisk zmieniasz czy komplet. Jak komplet to z B3 Ci nie podejdzie, taka zabawa to już wymiana piast
myślałem o 276mm ale za późno bo już leżą w garażu nowe lite tarcze 280mm TRW a po czipie jeszcze taka rakieta to nie jest więc zostaję przy ori. Więc chodzi mi o sam zacisk z B3, no nic, obadam temat organoleptycznie bo się co nieco ociepliło, to napisze dla potomnych. A tak swoją drogą gdzieś na tym forum wyczytałem że komuś w B4 wentyle 256 hamowały lepiej niż lite 280 więc nie wiem jak to jest. Ile osób tyle opini.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Powinny być takie same.kris4 pisze:Koledzy a czy jarzma podejdą z b3 2.3 z tarcz 22mm do tarcz i zacisków do b4 v6 22mm czy jarzma tez muszą od v6
Generalnie rzecz biorąc to zaciski w 256mm i 280mm są takie same, jedynie uszy w kolumnie macpersona, do których przykręca się jarzma, są w b4 bardziej oddalone od kolumny. I przynajmniej tak jest, gdy się porównuje 256mm zaciski z b3 do 280mm zacisków z b4. Mam to i to w domu.
ale koledzy chrzanicie....
sorki ale nie wytrzymałem,
zaciski w tarczach wentylowanych zarówno 256mm jak i 280mm są takie same ale jarzma już nie.
zaciski do tarcz litych nie pomieszczą wam klocków i tarczy, chyba że kupicie klocki z golfa cieńsze, ale to według mnie strata pieniędzy ponieważ trzeba częściej klocki zmieniać i po za tym bardziej będą cieńsze klocki przekazywać ciepło.
sorki ale nie wytrzymałem,
zaciski w tarczach wentylowanych zarówno 256mm jak i 280mm są takie same ale jarzma już nie.
zaciski do tarcz litych nie pomieszczą wam klocków i tarczy, chyba że kupicie klocki z golfa cieńsze, ale to według mnie strata pieniędzy ponieważ trzeba częściej klocki zmieniać i po za tym bardziej będą cieńsze klocki przekazywać ciepło.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko