[B4 2.0 ABT NA ABK] przekladka silnika z 90s na 115ps
[B4 2.0 ABT NA ABK] przekladka silnika z 90s na 115ps
Witam.
Chce przełożyć silnik z audicy b4 90.ps i chce do niej wlozyc silnik 2.0 115ps, moje pytania są takie jak . Co będę musial zmienic chodzi o elektryke o całą instalacjie czy będzie musial czy nie ? Mocowania silnika są takie same ?? Czy jakoś problem będzie we wlozeniem 115 koni. Powiem że mam dwie audice kompletne tylko że ten 90ps zatarty a 115 po generalce. Szkrzynie też mam i taki taka , tlumniki i inne pierdole to wszystko będzie przelozone od 115. Czy w komorze silnika będzie coś przerabiać czy wszystko będziesz ładnie pasowac?? Czy kablownia od tej 90ps będzie pasowac do 115ps? Proszę o jakies rady co muszę przygotować aby to sprawnie poszlo , czego mam się obawiać itd może ktos ma jakies instrukcje od czego zaczac z góry dziekuje i zaprszam do komentowania . Pozdrawiam!
Chce przełożyć silnik z audicy b4 90.ps i chce do niej wlozyc silnik 2.0 115ps, moje pytania są takie jak . Co będę musial zmienic chodzi o elektryke o całą instalacjie czy będzie musial czy nie ? Mocowania silnika są takie same ?? Czy jakoś problem będzie we wlozeniem 115 koni. Powiem że mam dwie audice kompletne tylko że ten 90ps zatarty a 115 po generalce. Szkrzynie też mam i taki taka , tlumniki i inne pierdole to wszystko będzie przelozone od 115. Czy w komorze silnika będzie coś przerabiać czy wszystko będziesz ładnie pasowac?? Czy kablownia od tej 90ps będzie pasowac do 115ps? Proszę o jakies rady co muszę przygotować aby to sprawnie poszlo , czego mam się obawiać itd może ktos ma jakies instrukcje od czego zaczac z góry dziekuje i zaprszam do komentowania . Pozdrawiam!
Mocowania silnika inne, okablowanie musi z kompem iść za 115 ps bo to wielo-punkt a 90ps mono.
Wydech to tam przelot możesz zrobić to najmniejszy problem, reszta gratów może wytrzymać bo to nie jest jakiś większy przeskok mocy, skrzynie można przekładać ale może i zostać, nie wiem czy masz tam tą długą czy krótką (do 90ps szły dwie wersje).
Mimo wszystko to jest do zrobienia ja głowię się bardziej bo będę chciał zamiast 90 ps wrzucać uturbiony silnik z a6, ponad 250 kucy ^^
Wydech to tam przelot możesz zrobić to najmniejszy problem, reszta gratów może wytrzymać bo to nie jest jakiś większy przeskok mocy, skrzynie można przekładać ale może i zostać, nie wiem czy masz tam tą długą czy krótką (do 90ps szły dwie wersje).
Mimo wszystko to jest do zrobienia ja głowię się bardziej bo będę chciał zamiast 90 ps wrzucać uturbiony silnik z a6, ponad 250 kucy ^^
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
schack pisze:Mocowania silnika inne
Nie prawda, mocowania silnika pasują P&P.
Musisz przełożyć wiązkę silnika oraz komputer od dawcy. Potem to połączyć według schematów, zasilić itd.
Po za elektryką to w sumie wszystko pasuje P&P, będziesz musiał jeszcze przełożyć lub dorezać wiązkę do wentylatorów silnika, bo ABK ma chyba dwa dwu biegowe, a ABT jeden jedno biegowy. I to tyle.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Jak komplet na miejscu to po co kombinować. Rozbebeszać i wymieniać wszystko co potrzebne.
W dodatku do ABK można założyć całkiem mądrą sekwencję.
Nie wiem czy ciśnienie paliwa wystarczy z ABT (moc pompy paliwa).
A luksus polega na tym, ze stawiasz oba auta obok siebie i sekwencyjnie przekładasz co potrzebne (a nie że dostajesz karton kabli i być mądry i pisz wiersze).
Bylebyś nie rozebrał wtyczki z kompa tylko przełożył jak najwięcej w całości.
W dodatku do ABK można założyć całkiem mądrą sekwencję.
Nie wiem czy ciśnienie paliwa wystarczy z ABT (moc pompy paliwa).
A luksus polega na tym, ze stawiasz oba auta obok siebie i sekwencyjnie przekładasz co potrzebne (a nie że dostajesz karton kabli i być mądry i pisz wiersze).
Bylebyś nie rozebrał wtyczki z kompa tylko przełożył jak najwięcej w całości.
Chce przełożyć dlatego bo w tej ABK co mam to powoli leci blacha już zmęczonym blotnik i.nad szyba i jest poysowana cala i bita z przodu i z tylu. Przez babe co wczesniej jezdzila, a ta druga co mam tą ABT to jest z niemiec sprowadzona i jest w stanie idealnym. Tylko że silniku coś tlucze się na wale . A mój ABK jest po generalnym remoncie silnika , wszystko skladane na nowych orginalnych czesci nie zamieniki, i mam nowa skrzynie biegów i szkoda mi.to komuś oddać, silnik ma 6tysi przejechane po dotarciu12tysi na dotraciu jezdzilem, czyli lacznie ma 18tysi przejechane. ale to już będzie z gorki:-) dzieki Za odpowiedzi:-) ktos może mieszka w Gdansku i chetny był by do wspolpracy??
Ostatnio zmieniony 11 lis 2013, 17:25 przez SebzixD12, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Nie wiesz? Prawdopodobnie ma drugie auto bez możliwości rejestracji i chce przebić numery z tego zarejestrowanego aby jeździć na papierach pierwszego auta. To niezbyt mądre informować na publicznie dostępnym forum że zamierza popełnić przestępstwo za które grozi do 3 lat pozbawienia wolności.schack pisze:po co przekładać numer nadwozia bo nie przyczaiłem ocb chyba
Nie do konca tak jak mowisz , ta druga jest normalnie zarejestrowana a niemieckich blachach . Ale pomijajac to .aldi pisze:Nie wiesz? Prawdopodobnie ma drugie auto bez możliwości rejestracji i chce przebić numery z tego zarejestrowanego aby jeździć na papierach pierwszego auta. To niezbyt mądre informować na publicznie dostępnym forum że zamierza popełnić przestępstwo za które grozi do 3 lat pozbawienia wolności.schack pisze:po co przekładać numer nadwozia bo nie przyczaiłem ocb chyba
Bez prądu zrobie to wszystko?? Bo na dzialce nie mam pradu tyko agregat tylko że agregat nie ciagnie spawarki. Man wyciagarke lancuchowa. Będzie. Kanal potrzebny do wyciągnięcia silnika?? Ma ktos schematy jak podlaczyc cala instalacjie?