[80 B4 2.0] Zarowki Osram SliverStar
[80 B4 2.0] Zarowki Osram SliverStar
Witam wasnie miotam sie zakupem zarówek firmy Osram model silverstar ? czy wiecie cos na temat tych zarowek ???? czy warto je kupic ??? jakies opinie . bylbym bardzo wdzieczny
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Co do żarówek O.S.R.A.M, to są ok, miałem kiedys model coldblue, swieciły ładnym zimno niebieskawym światłem (ala xenon ) i co najważniejsze jak popadał deszcz to była dobra widoczność w przeciwieństwie do niebieskich żarówek z hipermarketu Modelu o który pytasz generalnie nie zam, ale jestem zadowolony z produktów tej firmy wiec pewnie bedą ok.
1.
Tungsram MegaLight + 60%
zaleta cena !!! i te polecam <ok>
http://allegro.pl/item268413218_tungsra ... nowy_.html
2.
Philips BLUEVISION
konkurencja ale dużo droższa .
http://allegro.pl/item270161773_zarowki ... ning_.html
Tungsram MegaLight + 60%
zaleta cena !!! i te polecam <ok>
http://allegro.pl/item268413218_tungsra ... nowy_.html
2.
Philips BLUEVISION
konkurencja ale dużo droższa .
http://allegro.pl/item270161773_zarowki ... ning_.html
Ostatnio zmieniony 23 lis 2007, 15:11 przez comag, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam pisze tutaj żeby nie zakładać nowego tematu. Chce wymienić żarówki w swojej niuni tylko nie wiem jakie wybrać. Co polecacie najbardziej zależy mi na dobrym świetle przy mijaniu no i jak popada deszcz bo jest tragedia. Myślałem że to wina odbłyśników ale rozebrałem lampy i wyczyściłem trochę sie polepszyło ale nie znacznie
- pawelbicz
- Forum Audi 80
- Posty: 377
- Rejestracja: 05 sty 2007, 03:35
- Lokalizacja: Katowice/Krzeszowice
Polecam OSRAM Night Breaker +90%.. świetne i niedrogie żarówki <ok>DYZIO pisze:Witam pisze tutaj żeby nie zakładać nowego tematu. Chce wymienić żarówki w swojej niuni tylko nie wiem jakie wybrać. Co polecacie najbardziej zależy mi na dobrym świetle przy mijaniu no i jak popada deszcz bo jest tragedia. Myślałem że to wina odbłyśników ale rozebrałem lampy i wyczyściłem trochę sie polepszyło ale nie znacznie
Ja kupowalem tu http://www.allegro.pl/item273171582_osr ... 4_90_.html polecam.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
DYZIO, Oprócz luster trzeba porządnie wyczyścić lub wymienić szkło reflektora. Oprócz tego dobrym zabiegiem byłoby dołożenie dodatkowych przekaźników załączających światła, a zasilanie puścić nowym, o większym od standardowego, przekroju podpinając się bezpośrednio do akumulatora. Oczywiście wszystko zgodnie z elementarnymi zasadami BHP i elektrotechniki.
Nie polecam natomiast wkładania żarówek o większej mocy bo to przynosi poprawę tylko na krótką metę gdyż powoduje szybsze wypalanie lustra, żółknięcie szkła i większe obciążenie styków przełącznika zespolonego przy kierownicy, a to prowadzi do jego szybkiego zużycia.
Nie polecam natomiast wkładania żarówek o większej mocy bo to przynosi poprawę tylko na krótką metę gdyż powoduje szybsze wypalanie lustra, żółknięcie szkła i większe obciążenie styków przełącznika zespolonego przy kierownicy, a to prowadzi do jego szybkiego zużycia.
Szkło reflektora wyczyściłem też od środka wiec lampy są czyściutkie.Danek pisze:Oprócz luster trzeba porządnie wyczyścić lub wymienić szkło reflektora. Oprócz tego dobrym zabiegiem byłoby dołożenie dodatkowych przekaźników załączających światła, a zasilanie puścić nowym, o większym od standardowego, przekroju podpinając się bezpośrednio do akumulatora. Oczywiście wszystko zgodnie z elementarnymi zasadami BHP i elektrotechniki.
A możesz powiedzieć coś więcej jakie to przekaźniki maja być takie zwykłe i gdzie je wpiąć dokładnie i jakiego przekroju dać kabel :?: Będę bardzo wdzięczny
Czy takie żarówki co polecił mi pawelbicz to o takich mówisz :?:Danek pisze:Nie polecam natomiast wkładania mocniejszych żarówek bo to przynosi poprawę tylko na krótką metę gdyż powoduje szybsze wypalanie lustra, żółknięcie szkła i większe obciążenie styków przełącznika zespolonego przy kierownicy, a to prowadzi do jego szybkiego zużycia.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Nie Paweł pisze o żarówkach o mocy nominalnej tylko o zwiększonej luminancji. Ja mam na myśli żarówki o większej mocy np. zamiast normalnych 55/60W niektórzy wstawiają żarówki o mocy 90/100W.DYZIO pisze:Czy takie żarówki co polecił mi pawelbicz to o takich mówisz :?:
Przekrój przewodu do zasilania świateł powinien wynosić co najmniej 2,5mm2 przekaźniki jakiekolwiek z cewką na 12V i obciążalności styków do 20A. Z tym, że jeśli chcesz zapodać przekaźnik również na długie to będziesz potrzebował 4 przekaźników.
Przekaźniki zasilasz tak jakbyś je wpinał zamiast żarówek, a pod styki dajesz zasilanie żarówek. Kurcze musiałbym chyba zrezać jakiś schemat bo widzę, że ciężko będzie wytłumaczyć, a nie bardzo mam teraz czas . Może później albo jutro coś wyrysuję to wrzucę. Ale ktoś już chyba coś takiego rysował przejrzyj archiwum.