Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.8 RU +LPG]tracąca się kompresja, migająca kontrolka oleju

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
SzymonTG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 01 sty 2013, 23:16
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

[1.8 RU +LPG]tracąca się kompresja, migająca kontrolka oleju

Post autor: SzymonTG » 09 lis 2013, 19:55

Cześć wszystkim :)

Otóż mam dość poważny problem z moim RU, ostatnio po przejechaniu z 300 km wieczorem odstawiłem auto pod blok wszystko było Ok, rano musiałem jechać do sklepu więc pewny wszystkiego wsiadam odpalam i ... złapał na 2 sekundy i zgasł. Próbując palić znowu rozrusznik kręcił bez oporów czyli tak choćby świece były wyciągnięte. Sprawdziłem w momencie rozrząd na znakach wszystko ok zapłon też.
Poczekałem 2 godziny odpalił bez problemu ale kontrolka z oleju na zimnym się świeciła i piszczała przez około 2 min aż lekko się zagrzał. I od tego czasu mam problemy z odpalaniem.
Co sprawdziłem:
rozrząd+zapłon
świece,kable itp
olej i filtr wymieniany około 2 miesięcy temu.Według jednego magika może być walnięta pompa oleju w misce, posiada ona jakiś zawór regulacyjny ciśnienia oleju i on może być sprawcą tego wszystkiego.
Proszę o jakąś pomoc w tym moim problemie.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 09 lis 2013, 20:14

SzymonTG pisze:zawór regulacyjny ciśnienia oleju i on może być sprawcą tego wszystkiego.
dokładnie, proponuje sprawdzić ciśnienie oleju czy nie jest za małe lub za duże

Awatar użytkownika
SzymonTG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 01 sty 2013, 23:16
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: SzymonTG » 09 lis 2013, 20:19

Czyli bez ściągania miski się nie obejdzie :-) dobrze że gdzieś posiadam jedną pompę oleju do 1.8. Więc od razu zabiorę się do wymiany.
Dzięki za pomoc :))

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 09 lis 2013, 20:31

SzymonTG pisze:Czyli bez ściągania miski się nie obejdzie :-)
Ale narazie poco? przy filtrze oleju wkręcisz zegar

Awatar użytkownika
SzymonTG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 01 sty 2013, 23:16
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: SzymonTG » 09 lis 2013, 22:19

a powiedz mi tylko w które miejsce ? czy wyciągać mam czujnik? Bo z tego co pamiętam to innej opcji nie ma. I jak byś mógł napisać jakie powinno być ciśnienie na zimnym i ciepłym silniku.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 10 lis 2013, 00:18

Tam powinna być zaślepka obok czyjnika, a jak nie ma to zamiast czyjnika można.
A ciśnienie na rozgrzanym to 2bary przy 2000obrotów
a na wolnych jakieś 1-1,2.
I nie może być sporo za dużo.
Ciśnienia co prawda z paska B5 pamietam, ale to chyba to samo, jutro sprawdze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl