[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM
- sagem
- Forum Audi 80
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Kontakt:
Panowie, nie generalizujmy. Czy to ma znaczenie z czego dokładnie są i jak były rezane?
Dla mnie są to RS2, nie znam się na tyle żeby odróżniać je od innych, a na pewno nie po zdjęciu z kilometra cegłą. Po prostu wrzuciłem pierwsze lepsze zdjęcie które mi się nawinęło, żeby pokazać jak wygląda "S2" na RS'owych lustrach - taki zarys.
Natomiast moje lusterka są z Porsche/RS2 , i wcześniej jeździły już w Cabrio, gdzie jest większa rzeźba, bo w coupe/cabrio trzeba podcinać drzwi, otwór, a w Sedan/avant pasuje dobrze, można sobie odrobinę podpiłować stopkę jednak moje lusterka pasują, i tyle, to teoria którą znam. Jutro poznam to od strony praktycznej
marszall, coś w tym jest.
Dla mnie są to RS2, nie znam się na tyle żeby odróżniać je od innych, a na pewno nie po zdjęciu z kilometra cegłą. Po prostu wrzuciłem pierwsze lepsze zdjęcie które mi się nawinęło, żeby pokazać jak wygląda "S2" na RS'owych lustrach - taki zarys.
Natomiast moje lusterka są z Porsche/RS2 , i wcześniej jeździły już w Cabrio, gdzie jest większa rzeźba, bo w coupe/cabrio trzeba podcinać drzwi, otwór, a w Sedan/avant pasuje dobrze, można sobie odrobinę podpiłować stopkę jednak moje lusterka pasują, i tyle, to teoria którą znam. Jutro poznam to od strony praktycznej
marszall, coś w tym jest.
- sagem
- Forum Audi 80
- Imię: Sebek
- Silnik: 1.9 1Z
- Kontakt:
Dokładnie. Moje lusterka są od RS2 bo numer stopki zgadza się z numerem etki.Nie ma różnicy miedzy lusterkami od Porsche i RS2 te które montowało Porsche w Rsach są zapożyczone właśnie od Porsche (911 carrera model 993) i jedyne co je różni to stopka.
Dziś z żoną przymierzałem lusterka, i w sumie prawie wszystko jest dobrze.
Strona kierowcy wymaga przyszlifowowania stopki o jakieś 3mm po jednej stronie, natomiast strona pasażera pasuje prawie bez żadnego skrobania. Jestem zadowolony.